Nu har jeg prøvet at køre med minimum hardware og har geninstalleret Vista RC2 på en ny HD. Derudover har jeg skiftet grafikkort. Der er ikke installeret yderligere software el. drivere.
Mit oprindelige problem ser ud til at være væk. I stedet fryser PC'en efter et par minutter (i Vista) - dvs. billedet fryser og keyboard og mus reagerer ikke. :o(
Jeg mangler at prøve at skifte PSU'en.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Det lyder som en fejl min pc havde engang. Fandt ud af det var motherboardet der var en fejl på. Butikken mente dog det var noget med driverne også selv om de ikke kunne finde den rigtige VIA-driver. Men efter jeg skiftede motherboardet ud kørte min pc uden problemer.
Locate the following Registry key and sub keys: HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain
In the right hand pane, right click and choose New | DWORD Name the new DWORD StatusBarOther Once created, double click the new DWORD string and give it a value of (1). Should be: StatusBarOther REG_DWORD 0x00000001 (1) Close the editor
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 Damn, håber ikke at det er det samme. Vil helst undgå at skulle købe forfra - tror faktisk ikke engang af min CPU kan bruges i de nye motherboards... :(
Jeg er i gang med at skille den ad sætte en ting i ad gangen.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#11 filmz-lbw 19 år siden
Mit oprindelige problem ser ud til at være væk. I stedet fryser PC'en efter et par minutter (i Vista) - dvs. billedet fryser og keyboard og mus reagerer ikke. :o(
Jeg mangler at prøve at skifte PSU'en.
#12 stefsims 19 år siden
#13 McPeter 19 år siden
#14 elwood 19 år siden
måske
Locate the following Registry key and sub keys:
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain
In the right hand pane, right click and choose New | DWORD
Name the new DWORD
StatusBarOther
Once created, double click the new DWORD string and give it a value of (1). Should be:
StatusBarOther REG_DWORD 0x00000001 (1)
Close the editor
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 McPeter 19 år siden
#16 filmz-lbw 19 år siden
Jeg er i gang med at skille den ad sætte en ting i ad gangen.