Gravatar

#11 lyspunkt 20 år siden

Jeg synes det forsvæver mig at An der Scönen... først kommer senere i forbindelse med en rumvandring. Jeg har desværre ikke filmen og derfor skrev jeg også "måske en rettelse". Det kan være andre ved besked.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#12 filmz-Kiwwy 20 år siden

Det er zatrahustra i starten, donau kommer når de svæver rundt vægtløst
Gravatar

#13 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

"Leoparden" eller "Jules Et Jim" og af nyere dato måske "Killing Fields" eller "Amalie" - Der er flere som dukker op ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#14 gi-jones 20 år siden

Jeg ville godt have haft et go på Harry Potter. Men så skulle ALLE filmene have været lavet på een gang, kontinuerligt, LOTR-style. Lidt af en opgave :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 filt 20 år siden

#14, og så ville vi endten have 17/18 årige skuespillere som 11 årige, eller 11 årige som 17 årige?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#16 gi-jones 20 år siden

Du skal se, det ville nok tage et godt stykke tid at optage 7 film. Nu blev LOTR jo heller ikke just optaget på en eftermiddag.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 filt 20 år siden

#16, næh, men du sagde LOTR-style, og LOTR skød filmene samtidigt, altså lidt FOTR, så lidt TTT, så lidt FOTR igen, osv.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#18 jessup 20 år siden

Jeg forstår dig #13 jeg er delt mellem "Slaget om Algirs" og "A Clockwork Orange" - jeg hælder nok til den første - en helt igennem imponerende og vigtig film
This is just until June
Gravatar

#19 davenport 20 år siden

Rocco & Buttman i Prag, helt sikkert!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#20 20 år siden

#12 har ret.

Skriv ny kommentar: