Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 12 år siden

Kunne ikke finde en tråd så....

Jeg har købt

Myremopperen
Poltergeist
The Prestige

i dag.

Hvad med jer? :)
Gravatar

#2 Kruse 12 år siden

Vi har en tråd som hedder "Hvad modtog du#114 (tror jeg?)", hvori vi skriver hvad vi har købt, både Blu-Rays og DVD'er eller hvad man ellers vil fortælle at man har købt. Så denne tråd er ret så overflødig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 Mark Malmstrøm 12 år siden

Ordet Modtog er ikke helt det samme som at købe - det lyder mere som noget man har fået med posten og derfor så jeg bort fra den da jeg forsøgte at oprette denne tråd. Måske den anden tråd er ved at blive for lang - kan se det er tråd nummer 114 du linker til ;)
Gravatar

#4 JannikAnd 12 år siden

Ordet "købe" er ret overflødigt og stenalderagtigt og kun for folk, der partout nægter at købe udenlandske udgivelser pga. censurmærker.
Gravatar

#5 Mark Malmstrøm 12 år siden

Ikke enig og hvis det ikke var fordi du stadig ikke rigtig har forstået det endnu så ville jeg have ladet være med at le af din uvidenhed - Men jeg kan fortælle dig at min "stædighed" gav pote og fredag den 30. december kunne jeg endelig erhverve mig BLADE RUNNER 2-disc BD ;)
Gravatar

#6 JannikAnd 12 år siden

Du skriver, som om vi tidligere har haft en diskussion om emnet. Det har vi ikke, for jeg begriber ikke dit neurotiske samler-gen, hvis jeg mp være ærlig.
Gravatar

#7 Mark Malmstrøm 12 år siden

Jeg har heller ikke bedt dig forstå det - faktisk har jeg ikke bedt nogen forstå det. Men du kunne f.eks. bare acceptere det i stedet for at fyre dårlige jokes af. Jeg havde f.eks. heller ikke kommenteret det hvis det var dig der havde en særhed.

Beklager hvis jeg har forvekslet dig med en anden som har kommet med lignedne kommentar men må indrømme jeg er v ed at være ret træt af at høre på folk omkring det.
Gravatar

#8 Kruse 12 år siden

Mark Malmstrøm (3) skrev:
Ordet Modtog er ikke helt det samme som at købe - det lyder mere som noget man har fået med posten og derfor så jeg bort fra den da jeg forsøgte at oprette denne tråd.

Men derfor dækker tråden stadig både hvad du køber i en butik til det du modtager med posten.

Mark Malmstrøm (3) skrev:
Måske den anden tråd er ved at blive for lang - kan se det er tråd nummer 114 du linker til ;)

Det er fordi at dengang tråden blev oprettet, fungerede forum-systemet på Filmz en smule anderledes, hvorfor det var nødvendigt at oprette en nye tråd engang i mellem. Men nu kan den samme tråd nærmest bruges i det uendelige, uanset hvor lang tråden bliver.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 Mark Malmstrøm 12 år siden

Men så lad der endelig være to tråde - kan ikke se det store problem i to enslignende tråde ;)
Gravatar

#10 Steffan Rasmussen 12 år siden

Og trykker på "Ignorer denne tråd"
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: