Jeg ved godt jeg foretrækker Empire Bio og Imperial. Men når det er en film som kun går i Dagmar eller Grand... Hvad skal man så foretrække? Har nogen af dem overhovedet THX, eller Dolby Digital eller DTS?
Kan heller ikke finde ud af hvilke pladser man sidder bedst i....?
Nogen der har nogen mening? De burde renovere begge biffer ihvertfald...
Umiddelbart syntes jeg man sidder best i Grand, men i et par af salene sidder man meget tæt på lærred hvilket ikke er så rart syntes jeg. Mht lyden aner jeg det ikke, men det er vel heller ikke så vigtigt eftersom de viser de lidt mere skæve film og ikke så Hollywood agtige... Men sal 1 i dagmar har i al fald Dolby digital mener jeg at kan huske før nogle af filmen startede.
Sagt på en anden måde, hvis de viser den samme film i begge biografer, så foretrækker jeg helst Dagmar selv om deres stole bør opgraderes :-/
jeg syntes faktisk at nogen af de bedste biografoplevelser jeg har haft er i empire.... hvis bare de fik digital visning....ååårh hvad det ville være en højklasse bio!!
... My tea's gone cold I'm wondering why I.. got out of bed at all The morning rain clouds up my window.. and I can't see at all .. And even if I could it'll all be gray, but your picture on my wall It reminds me, that it's not so bad, it's not so bad..
Well personligt kan jeg bedst lide filmene i Grand eller Dagmar, men med tilført Empires kvalitet ville ikke skade, for de små sale i både Grand og Dagmar er elendige og kan ikke leve op til kvaliteten af det som vises på den hvide dug.
#1 thomas040 19 år siden
Kan heller ikke finde ud af hvilke pladser man sidder bedst i....?
Nogen der har nogen mening? De burde renovere begge biffer ihvertfald...
#2 MuManden 19 år siden
Mht lyden aner jeg det ikke, men det er vel heller ikke så vigtigt eftersom de viser de lidt mere skæve film og ikke så Hollywood agtige...
Men sal 1 i dagmar har i al fald Dolby digital mener jeg at kan huske før nogle af filmen startede.
Sagt på en anden måde, hvis de viser den samme film i begge biografer, så foretrækker jeg helst Dagmar selv om deres stole bør opgraderes :-/
#3 MuManden 19 år siden
#4 thomas040 19 år siden
#5 MuManden 19 år siden
Det kan vi vist hurtig blive enige om ;-)
Og salene generelt i Empire er af en høj standart.
#6 thomas040 19 år siden
#7 filmz-Kadann 19 år siden
Det tror jeg så ikke på de er. Standard, men ikke standart. :-p
Standart er en slags flag eller banner. :)
#8 SpielbergFreak 19 år siden
Stan Winston
Stan Getz
Staniol
Stan(g)tennis
(S)tandlæge
Sta(n)lingrad
Så hold dog op med det pjat din dumme Stan!
#9 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
... My tea's gone cold I'm wondering why I..
got out of bed at all
The morning rain clouds up my window..
and I can't see at all ..
And even if I could it'll all be gray,
but your picture on my wall
It reminds me, that it's not so bad,
it's not so bad..
Well personligt kan jeg bedst lide filmene i Grand eller Dagmar, men med tilført Empires kvalitet ville ikke skade, for de små sale i både Grand og Dagmar er elendige og kan ikke leve op til kvaliteten af det som vises på den hvide dug.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 Tylerdurden 19 år siden