Vores PS3 er begyndt at strejke når vi vil afspille film (spil har den ingen problemer med), så det er vist på tide at investere i en ny bluray-afspiller. Men hvilken?
Den behøver ikke nødvendigvis at være regionsfri da vi allerede har en amerikansk blurayafspiller.
Samtidig vil jeg gerne have en ny telefon; en smartphone - hvilken kan anbefales? Jeg overvejer lidt en Nokia C7
Husbonden har en N8, men umiddelbart kan jeg ikke finde andre store forskelle mellem den og C7'eren end at den har bedre kamera og større harddisk. Jeg har lige købt nyt digitalt kamera, så det betyder ikke så meget - og ang. harddiskpladsen, så kan man jo bare købte et ekstra SD-kort.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hvis den "blot" er til blu-ray, så er en Panasonic DMP-BD45 til en tusse helt fin. Hvis I stiller større krav mht. opskalering af DVD'ere, så er Cambridge 650'eren fra HiFi klubben fin, som også spiller DVD Audio og SACD.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg ville såmænd gerne stille højere krav, men prisen er nok lige en tand for høj pt. - Tror heller ikke at jeg får overbevist husbonden om at vi behøver én der er bedre end "blot" til blurays ;) Men Panasonic'en er noteret :)
Hvis man nu alligevel ville gå efter en regionsfri (i tilfælde af at den amerikanske skulle stå af), hvad ville så være godt?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 wimmie 13 år siden
Den behøver ikke nødvendigvis at være regionsfri da vi allerede har en amerikansk blurayafspiller.
Samtidig vil jeg gerne have en ny telefon; en smartphone - hvilken kan anbefales?
Jeg overvejer lidt en Nokia C7
Husbonden har en N8, men umiddelbart kan jeg ikke finde andre store forskelle mellem den og C7'eren end at den har bedre kamera og større harddisk. Jeg har lige købt nyt digitalt kamera, så det betyder ikke så meget - og ang. harddiskpladsen, så kan man jo bare købte et ekstra SD-kort.
#2 Bruce 13 år siden
#3 wimmie 13 år siden
Jeg ville såmænd gerne stille højere krav, men prisen er nok lige en tand for høj pt. - Tror heller ikke at jeg får overbevist husbonden om at vi behøver én der er bedre end "blot" til blurays ;)
Men Panasonic'en er noteret :)
Hvis man nu alligevel ville gå efter en regionsfri (i tilfælde af at den amerikanske skulle stå af), hvad ville så være godt?
#4 Bruce 13 år siden
Her kan du se regionsfrie kits til Panasonic afspillere
http://dvdirect.net/index.php?option=com_virtuemar...
#5 wimmie 13 år siden