Jeg så en dansk film i tv for mange år tilbage. Det eneste jeg kan huske er at filmen er utroligt bizar, foregår på en gård og har en eller anden gås med. Jeg mindes i hvert fald det var en gås? Temaet var utrolig mærkeligt, og jeg giver desværre ikke mange hints, men det har plaget mig en gang i mellem så nu besluttede jeg mig for at finde ud af det :D
Nogle der kan hjælpe med denne underlige film? :D
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Temaet var utrolig mærkeligt, og jeg giver desværre ikke mange hints
Hehe nej det skal jeg lige love for, mærkelig film med en Gås... Det jo lige før den er mærkeliger end min sort hvid samurai film med svævende træstammer 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg mener nok den foregår på en gård omringet af marker. Og så er der noget med drømme og vist nok også et mord. Og den der gås, eller lignende fugl, spiller en central rolle i den sammenhæng..
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#1 filmz-canner 18 år siden
Jeg så en dansk film i tv for mange år tilbage. Det eneste jeg kan huske er at filmen er utroligt bizar, foregår på en gård og har en eller anden gås med. Jeg mindes i hvert fald det var en gås?
Temaet var utrolig mærkeligt, og jeg giver desværre ikke mange hints, men det har plaget mig en gang i mellem så nu besluttede jeg mig for at finde ud af det :D
Nogle der kan hjælpe med denne underlige film? :D
#2 elwood 18 år siden
Hehe nej det skal jeg lige love for, mærkelig film med en Gås... Det jo lige før den er mærkeliger end min sort hvid samurai film med svævende træstammer 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-canner 18 år siden