terminator 1+2 det kunne være stilet! Predator 1+2 igen, det kunne stilet! Starship Troopers alien 1+2+3+4 og det skal være i træk! og jeg vil personligt gerne se Resident Evil i biografen(just hit me)
Star Wars IV-VI Indiana Jones I-III Tilbage til Fremtiden I-III Braveheart Alien I-IV De 10 Bud Jurassic Park The Big Lebowski This is Spinal Tap Man With No Name Trilogy Planet of the Apes (Org.) Schindlers List Beverly Hills Cop I-III :D Highlander I-IV Star Trek I-X Robin Hood (Kevin Costner) Die Hard I-III 2001 - A Space Odyssey The Shining A Clockwork Orange Matrix I-III Se7en Batman I-II
var hva jeg lige kunne tænke mig i første omgang :)
Jeg synes helt klart man burde vise nogle af Sergio Leones film. At se hans kunst udfolde sig på det store lærred kunne virkelig være en oplevelse for sig selv. Ingen anden filminstruktør har kunnet yde samme præstation i nyere tid, sys jeg. Derfor må min liste se sådan ud:
The Good, The Bad and The Ugly Once upon a time in the West Once upon a time in America
Og så selvfølgelig nogle stykker med Robert De Niro ville også være fede at se i biografen:
Taxi Driver The Deer Hunter Goodfellas Raging Bull The Untouchables
Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets - Taxi Driver
#11 Bohemian 21 år siden
Predator 1+2 igen, det kunne stilet!
Starship Troopers
alien 1+2+3+4 og det skal være i træk!
og jeg vil personligt gerne se Resident Evil i biografen(just hit me)
#12 chronaden 21 år siden
Indiana Jones I-III
Tilbage til Fremtiden I-III
Braveheart
Alien I-IV
De 10 Bud
Jurassic Park
The Big Lebowski
This is Spinal Tap
Man With No Name Trilogy
Planet of the Apes (Org.)
Schindlers List
Beverly Hills Cop I-III :D
Highlander I-IV
Star Trek I-X
Robin Hood (Kevin Costner)
Die Hard I-III
2001 - A Space Odyssey
The Shining
A Clockwork Orange
Matrix I-III
Se7en
Batman I-II
var hva jeg lige kunne tænke mig i første omgang :)
#13 filmz-goines 21 år siden
The Good, The Bad and The Ugly
Once upon a time in the West
Once upon a time in America
Og så selvfølgelig nogle stykker med Robert De Niro ville også være fede at se i biografen:
Taxi Driver
The Deer Hunter
Goodfellas
Raging Bull
The Untouchables
#14 dyg 21 år siden
2001
Blade Runner
Hero
Hele Band of Brothers serien
Apocalypse Now
Spartacus