Jeg har et ikke ringe antal film på min liste, som jeg gerne så relanceret i biffen.
- Jaws - Planet of the Apes (Schaffners version) - Hamlet (Zeffirellis version) - Mange af Hitchcocks film - Braveheart - Danser med Ulve - Tilbage til Fremtiden - Poltergeist - E.T. - Indiana Jones
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Uden tvivl: Braveheart Dances With Wolves Star Wars IV-VI Indiana Jones I-III Tilbage til Fremtiden I-III Last of the Mohicans Hunt for the Red October The Abyss (gerne S.E.) :-) Løvernes Konge (Disney) Tarzan (Disney) Terminator 2 City of God
men også film som: Top Gun Jurassic Park Grease Bad Boys The Rock Titan A.E.
#1 filmz-kain 21 år siden
Personligt ville jeg meget gerne have mulighed for igen at opleve f.eks. Ghostbusters.
#2 Yoda 21 år siden
- Jaws
- Planet of the Apes (Schaffners version)
- Hamlet (Zeffirellis version)
- Mange af Hitchcocks film
- Braveheart
- Danser med Ulve
- Tilbage til Fremtiden
- Poltergeist
- E.T.
- Indiana Jones
#3 McPeter 21 år siden
Braveheart
Dances With Wolves
Star Wars IV-VI
Indiana Jones I-III
Tilbage til Fremtiden I-III
Last of the Mohicans
Hunt for the Red October
The Abyss (gerne S.E.) :-)
Løvernes Konge (Disney)
Tarzan (Disney)
Terminator 2
City of God
men også film som:
Top Gun
Jurassic Park
Grease
Bad Boys
The Rock
Titan A.E.
kunne være sjove at se på det store lærred...
#4 JannikAnd 21 år siden
#5 filmz-Orion 21 år siden
Star Wars Episode 4-5
Indiana Jones
The Good, The Bad and The Ugly
Apocalypse Now
Alien
Fight Club
#6 Kalle Ferm 21 år siden
#7 lasse78 21 år siden
Nightmare Before Christmas
Poltergeist
Aliens
de 10 ti bud ;)
Nightmare on elm street
Chritters og det sku være hele serien, jahuuuu og der er 80'er fest. I pauserne skulle der så være heavy koncert. ;)
#8 Yoda 21 år siden
Ja, jeg ville også melde min ankomst, hvis den lokale bif ville smide Critters 1-4 på programmet.
Tip til biocity Odense: var det ikke noget med et lille marathon program med de små "hyggelige" dunknolde?
#9 Herrguth 21 år siden
Og også Borte Med Blæsten...
#8 Hvis Biocity Odense ville gøre det (hvilket jo nok er højst usandsynligt!) så stod jeg også gerne klar... Det kunne være for morsomt...
#10 MadMartigan 21 år siden
Apocalypse Now
&
The Godfather