Jeg tror jeg vil se "Lost Highway" i aften. Lang tid siden jeg har set noget at Lynch. Hans stil er ikke lige min foretrukne inden for film, men "Lost highway" skal da have en chance.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#991 - uh...Blue Velvet, Elefantmanden, Mulholland Drive, The Straight Story...det er jo alle klassefilm :)
Wild At Heart, Lost Highway, Inland Empire og Eraserhead er blot rigtig gode film...
Mens Twin Peaks og Twin Peaks: Fire Walk With Me også er superfedt..:)
Dune er dog knapt så god.
Skal se 2 af disse film i dag, men hvilke?
Drengen I Den Stribede Pyjamas Hunger Bølgen Bete Humaine, La Ondskab Phantom of Liberty, The Scarlett Empress, The Tristana Milky Way, The Tal Til Hende En Ganske Særlig Dag Entranced Earth Obscure Object of Desire, The Song At Midnight Go-Between, The Samurai Rebellion Samurai Assassin Cook, The Thief, His Wife And Her Lover, The Maria Larssons Evige Øjeblik Kite Runner, The Nil By Mouth Gomorra Import/Export
#992 - Og lad den anden være enten "The Scarlett Empress" eller "The Cook, the Thief, His Wife and Her Lover". To film, jeg er meget glad for, og som jeg godt kunne tænke mig at høre dine meninger om. Lav så en Buñuel-maraton en anden dag. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#991 Twister 15 år siden
#992 Skeloboy 15 år siden
Wild At Heart, Lost Highway, Inland Empire og Eraserhead er blot rigtig gode film...
Mens Twin Peaks og Twin Peaks: Fire Walk With Me også er superfedt..:)
Dune er dog knapt så god.
Skal se 2 af disse film i dag, men hvilke?
Drengen I Den Stribede Pyjamas
Hunger
Bølgen
Bete Humaine, La
Ondskab
Phantom of Liberty, The
Scarlett Empress, The
Tristana
Milky Way, The
Tal Til Hende
En Ganske Særlig Dag
Entranced Earth
Obscure Object of Desire, The
Song At Midnight
Go-Between, The
Samurai Rebellion
Samurai Assassin
Cook, The Thief, His Wife And Her Lover, The
Maria Larssons Evige Øjeblik
Kite Runner, The
Nil By Mouth
Gomorra
Import/Export
#993 Åkepool 15 år siden
#994 rockysds 15 år siden
#995 Skeloboy 15 år siden
#996 smilemirabell 15 år siden
#997 Antlion 15 år siden
"La Bête humaine" er også en fantastisk film, hvis du er i humør til franske klassikere! Har du læst Zolas roman?
#998 Skeloboy 15 år siden
Er ikke sikker på, jeg gider en Bunuel-marathon, er nemlig ikke helt overbevist endnu
#999 filmz-Bruce 15 år siden
#1000 Kruse 15 år siden