Gravatar

#10341 Collateral 12 år siden

Så bliver det The Blues Brothers som næste film. Er i færd med systematisk at få set alle film i min samling som jeg har til gode, så ligesom de to tidligere film i dag, er dette første gang jeg ser Blues Brothers.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10342 Riqon 12 år siden

Ispep (10329) skrev:
Er godt i gang med Firefly.

Første gang?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10343 Mikkel Abel 12 år siden

Har et stort indre dilemma. Skal jeg tage i biografen og se Man Of Steel eller skal jeg tage (mesterværket) Shame på sofaen? Hmmmmmm...
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#10344 Ispep 12 år siden

Jep! Fantastisk serie. Fik den lige set færdig.
Gravatar

#10345 Collateral 12 år siden

Pink Floyd: Live at Pompeii (Director's Cut)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10346 Snaden 12 år siden

Efter at have set Room 237 tidligere idag, vil jeg nu gense The Shining.

Er der nogle der kan anbefale andre gode film-om-film dokumentarer?
Gravatar

#10347 Steffan Rasmussen 12 år siden

Snaden (10346) skrev:
Efter at have set Room 237 tidligere idag, vil jeg nu gense The Shining.

Er der nogle der kan anbefale andre gode film-om-film dokumentarer?

Heart of Darkness om Apocalypse Now.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10348 Collateral 12 år siden

Denne her har jeg i princippet set før, men det er en af dem der, man har set enten mens man var for ung, uerfaren med mediet eller bare ikke rigtig ramt den rette dag. I hvert fald har jeg ikke rigtig et indtryk af hvad The Bridge on the River Kwai kan. Så det bliver der nu gjort noget ved.
Gravatar

#10349 Collateral 12 år siden

The Notorious Bettie Page
Gravatar

#10350 Collateral 12 år siden

The Breed - forventer ikke nogen særlig god film, men i det mindste er Michelle Rodriguez med.

Skriv ny kommentar: