Gravatar

#10351 Collateral 12 år siden

Permanent Vacation
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10352 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden

Jeg er i gang med "Shame".
Gravatar

#10353 Kruse 12 år siden

Efter at være blevet færdig med min sidste eksamensopgave dette semester(udover en opgave jeg sprang over, og derfor skal aflevere på ny i slutningen af august), kan jeg endelig komme igang med sæson 2 af "Game of Thrones" på Blu-Ray :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10354 Muldgraver 12 år siden

Collateral (10351) skrev:
Permanent Vacation

Glimrende.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#10355 Collateral 12 år siden

Bestemt en stærk og sær lille filmoplevelse.

Fortsætter med: Reconstruction
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10356 Mikkel Abel 12 år siden

Collateral (10350) skrev:
The Breed - forventer ikke nogen særlig god film, men i det mindste er Michelle Rodriguez med.

Haha, fantastisk ringe film! :D

Bruno (10352) skrev:
Jeg er i gang med "Shame".

Hvad synes du?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#10357 Kisbye 12 år siden

Det er jo ved at være Sct hans aften, så det må være en passende lejlighed til et gensyn med Benjamin Christiensen's Häxan. Den ligger forresten på Hulu.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10358 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden

MikkelAbel (10356) skrev:
Hvad synes du?

En god film. :)
Gravatar

#10359 Ispep 12 år siden

Efter at have set Shi Gan (Time) så skal jeg helt sikkert se instruktørens Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom.
Gravatar

#10360 Collateral 12 år siden

Bliver i det skandinaviske hjørne med: Reprise, som jeg var så heldig at vinde til julefrokost sammen med 'Youth in Revolt', som Kruse havde medbragt. Youth var fin, så nu må vi se hvordan det ser ud med den her.

Skriv ny kommentar: