Hvis jeg får tid i aften, så bliver det Sympathy For Mr. Vengeance.
Fik set halvdelen af Sympathy For Lady Vengeance for et par måneder siden, men den havde svært ved at fange mig, så endte simpelthen med at slukke for den. Om det var fordi den var kedelig og mærkelig, eller om det var fordi det var sent om natten og jeg var sindsygt træt ved jeg ikke, men jeg håber på det sidste!
Hvis jeg får tid i aften, så bliver det Sympathy For Mr. Vengeance.
Fik set halvdelen af Sympathy For Lady Vengeance for et par måneder siden, men den havde svært ved at fange mig, så endte simpelthen med at slukke for den. Om det var fordi den var kedelig og mærkelig, eller om det var fordi det var sent om natten og jeg var sindsygt træt ved jeg ikke, men jeg håber på det sidste!
Nu må jeg se om Mr. Vengeance er bedre :)
Den er uendeligt meget bedre!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
"Thirst" er desværre heller ikke i nærheden af "Oldboy". Men stadig en ganske glimrende film. Jeg glæder mig til at få set "Stoker" på et eller andet tidspunkt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Må tage revanche en anden gang med "Lady Vengeance. Skulle jo gerne fuldføre trilogien! Men nej, tror hellere ikke nogen af dem kan få mig ligeså meget op at ringe som Oldboy gjorde. Den film er, for mig, fuldstændig fantastisk.
#10371 Skeloboy 12 år siden
#10372 Kruse 12 år siden
#10373 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden
#10374 Mikkel Abel 12 år siden
Nu må jeg se om Mr. Vengeance er bedre :)
#10375 Lord Beef Jerky 12 år siden
Den er uendeligt meget bedre!
#10376 Mikkel Abel 12 år siden
Godt at høre! Har også lige anskaffet mig Thirst, så den kommer bagefter.
#10377 Ispep 12 år siden
Den vil jeg også gerne se.
#10378 Kruse 12 år siden
#10379 Mikkel Abel 12 år siden
Må tage revanche en anden gang med "Lady Vengeance. Skulle jo gerne fuldføre trilogien!
Men nej, tror hellere ikke nogen af dem kan få mig ligeså meget op at ringe som Oldboy gjorde. Den film er, for mig, fuldstændig fantastisk.
#78 "Stoker" er bestemt også en jeg ser frem til!
#10380 Ispep 12 år siden
Noget siger mig, at Stoker blot også er solid, men intet særligt, men kan være jeg overraskes.
Det er et mesterværk, ja.