#2070 Jeg ser den kun fordi min mor har købt den til mig på et loppemarked. Den kostede 10 kroner og hold fast den er kedelig. Den er klippet sammen til en film på 3 timer. Har kun set 1 time og 50 minutter. Men den er nu lidt spændende. Den handler om eksperiment der går galt og pedellen står uden for rummet og bliver ramt af strålingen. Han bliver yngre og yngre for hver dag der går. Nu vil nogle CIA-folk for regeringen fange ham så de kan studere ham, og dræbe ham og alle vidner. Men en agent ved navn Terry (der spilles af en yngre og lækre Felicity Huffmann) vil beskytte dem og hun siger selv, hun sikkert bliver dræbt. Den kan der godt komme et remake af, for den bliver sikkert bedre. 2 ud 6 stjerner.
Forresten hvor kan jeg købe Golden Girl og hvad handler det om?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#2066 Nej! Min fryser er fyldt med bær, og de skal IKKE tøes op endnu. især ikke hvis din hensigt er, at jeg får set makværket Inkheart igen i fremtiden!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#2071 dyg 14 år siden
#2072 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2073 frankdrebin 14 år siden
Ahh the memories!
#2074 elwood 14 år siden
[url= Bloopers[/url]
Sophia havde de sjoveste kommentarer.
#2075 Nicki52 14 år siden
Jeg ser den kun fordi min mor har købt den til mig på et loppemarked. Den kostede 10 kroner og hold fast den er kedelig. Den er klippet sammen til en film på 3 timer. Har kun set 1 time og 50 minutter. Men den er nu lidt spændende. Den handler om eksperiment der går galt og pedellen står uden for rummet og bliver ramt af strålingen. Han bliver yngre og yngre for hver dag der går. Nu vil nogle CIA-folk for regeringen fange ham så de kan studere ham, og dræbe ham og alle vidner. Men en agent ved navn Terry (der spilles af en yngre og lækre Felicity Huffmann) vil beskytte dem og hun siger selv, hun sikkert bliver dræbt. Den kan der godt komme et remake af, for den bliver sikkert bedre. 2 ud 6 stjerner.
Forresten hvor kan jeg købe Golden Girl og hvad handler det om?
#2076 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2077 Muldgraver 14 år siden
Ak, lyder ikke videre lovende.
#2078 elwood 14 år siden
Ehmm Sex and the City: Golden years ku være en beskrivelse.
Jeg tror nayze eller frankdrebin er bedre til og forklare det 8-)
#2079 Skeloboy 14 år siden
Skal enten se Orphans of the Storm eller Way Down East, når jeg kommer hjem...
#2080 evermind 14 år siden