The Fast and the Furious - 6/10 2 Fast 2 Furious - 5/10 The Fast and the Furious: Tokyo Drift - 4/10 Fast & Furious - 6/10 Fast Five - 7-8/10
Den første håndfuld film er okay underholdning, men det var også nogle jeg bare gerne ville komme igennem, for at nå til 5'eren og 6'eren(som jeg må snuppe på BD engang). "Fast Five" var en glimrende actionfilm, med nogle vanvittige actionscener, der udover at være underholdende og lækkert lavet, også går over-the-top i en sådan grad, at man ikke kan lade være med at grine over det til tider. Jeg morede mig også godt over Dwayne "The Rock" Johnson, der udover at være en absurd badass strisser, formåede at levere sine replikker med en så stor selvhøjtidelighed, at det til tider næsten blev til comic relief :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
The Fast and the Furious - 6/10 2 Fast 2 Furious - 5/10 The Fast and the Furious: Tokyo Drift - 4/10 Fast & Furious - 6/10 Fast Five - 7-8/10
Den første håndfuld film er okay underholdning, men det var også nogle jeg bare gerne ville komme igennem, for at nå til 5'eren og 6'eren(som jeg må snuppe på BD engang). "Fast Five" var en glimrende actionfilm, med nogle vanvittige actionscener, der udover at være underholdende og lækkert lavet, også går over-the-top i en sådan grad, at man ikke kan lade være med at grine over det til tider. Jeg morede mig også godt over Dwayne "The Rock" Johnson, der udover at være en absurd badass strisser, formåede at levere sine replikker med en så stor selvhøjtidelighed, at det til tider næsten blev til comic relief :)
Nogenlunde samme karakter herfra.
The Fast and the Furious - 7/10 2 Fast 2 Furious - 6/10 The Fast and the Furious: Tokyo Drift - 3/10 Fast & Furious - 5-6/10 Fast Five - 7-8/10
Hvad er dine forventninger til den sjette? jeg har ikke selv set den endnu, men tror ikke den kan toppe Fast five.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#10401 misuma 12 år siden
For hvert bogstav, er der en instruktør og emnet er, ganske rigtigt gættet...døden.
Edit: Kvaliteten af disse små historier varierer meget.
#10402 Kisbye 12 år siden
#10403 Kruse 12 år siden
#10404 Kruse 12 år siden
Besvarer det dit spørgsmål? ;)
#10405 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden
#10406 Kisbye 12 år siden
#10407 Kruse 12 år siden
The Fast and the Furious - 6/10
2 Fast 2 Furious - 5/10
The Fast and the Furious: Tokyo Drift - 4/10
Fast & Furious - 6/10
Fast Five - 7-8/10
#10408 MOVIE1000 12 år siden
Nogenlunde samme karakter herfra.
The Fast and the Furious - 7/10
2 Fast 2 Furious - 6/10
The Fast and the Furious: Tokyo Drift - 3/10
Fast & Furious - 5-6/10
Fast Five - 7-8/10
Hvad er dine forventninger til den sjette? jeg har ikke selv set den endnu, men tror ikke den kan toppe Fast five.
#10409 Ispep 12 år siden
#10410 Kruse 12 år siden
Har du set 5'eren? For jeg synes godt nok at den er længder foran de andre.