#10407 The Rock er gået hen og blevet en af mine farvoritter, han har selvironi'en og timingen så jeg er altid underholdt... så længe han holder sig væk fra de skrækkelige børnefilm!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det har jeg. Jeg synes der gik alt for meget superheltefilm i den. Derudover var den sgu blot for åndssvag. Jeg kan bedst lide etteren som mere skildrede den subkultur. Langt fra begavet, men mere i tråd med konceptet, hvorimod 5eren og 6eren (ud fra traileren) ligner alle andre over-the-top actionfilm med så mange usandsynligheder, at selv superhelte genren intet kan stille op mod.
#10411 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10412 BN 12 år siden
En "far-vorit"? Er det når man har flere fædre, men én bestemt far, som er éns far-vorit?
;-)
#10413 Ispep 12 år siden
Det har jeg. Jeg synes der gik alt for meget superheltefilm i den. Derudover var den sgu blot for åndssvag. Jeg kan bedst lide etteren som mere skildrede den subkultur. Langt fra begavet, men mere i tråd med konceptet, hvorimod 5eren og 6eren (ud fra traileren) ligner alle andre over-the-top actionfilm med så mange usandsynligheder, at selv superhelte genren intet kan stille op mod.
Jeg kan godt nok ikke stille mig tilfreds med The Rock som actionstar - i mangel af bedre, ja så må man vel nøjes med de næstbedste.
#10414 Kruse 12 år siden
#10415 Kisbye 12 år siden
Lige nu bliver det til Nobody Knows (Dare mo shiranai).
#10416 Ispep 12 år siden
#10417 fc-andeby 12 år siden
#10418 Ericmase 12 år siden
Absolut enig og glæd dig til 6'eren. Den er også en fin film :)
#10419 Kruse 12 år siden
#10420 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden