Jeg tror at serien har toppet med det første afsnit i sæson 2 - "A scandal in Belgravia". Ren 6/6 hos mig.
Hele serien er bare genial, selvom de 2 midter episoder er altid lidt mindre fantastiske. Har det hvertfald været hos mig, at de 2 midter episoder var altid kun gode og de første og sidste episoder var for mig ren 6/6!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Ja, sådan da. Mine forventninger var lidt forskruet af min viden om filmens oprindelige modtagelse. Jeg havde regnet med noget ret sindsygt, men i forhold til nutiden, var der ikke noget specielt. Udover det, så var det en fin film... 7/10
#10501 Batsy 12 år siden
Årh, glæd dig til sidste episode så genialt skruet sammen!
#10502 Ispep 12 år siden
Jeg tror at serien har toppet med det første afsnit i sæson 2 - "A scandal in Belgravia". Ren 6/6 hos mig.
#10503 Batsy 12 år siden
Hele serien er bare genial, selvom de 2 midter episoder er altid lidt mindre fantastiske. Har det hvertfald været hos mig, at de 2 midter episoder var altid kun gode og de første og sidste episoder var for mig ren 6/6!
#10504 Skeloboy 12 år siden
Og mandag og tirsdag skal jeg se følgende:
5 film af William Wyler
Dodsworth
The Westerner
Friendly Persuasions
The Little Foxes
The Desperate Hours
samt Gaslight med Ingrid Bergman
#10505 Collateral 12 år siden
#10506 Muldgraver 12 år siden
Kunne du lide den?
#10507 Kruse 12 år siden
#10508 Skeloboy 12 år siden
Ja, sådan da. Mine forventninger var lidt forskruet af min viden om filmens oprindelige modtagelse. Jeg havde regnet med noget ret sindsygt, men i forhold til nutiden, var der ikke noget specielt. Udover det, så var det en fin film... 7/10
Way of the Dragon - min første Bruce Lee-film :)
#10509 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden
God film, ret morsom. :)
#10510 Kruse 12 år siden
Ja, den var faktisk ganske fin :)