Ja, sådan da. Mine forventninger var lidt forskruet af min viden om filmens oprindelige modtagelse. Jeg havde regnet med noget ret sindsygt, men i forhold til nutiden, var der ikke noget specielt. Udover det, så var det en fin film... 7/10
Jeg synes nu stadig den er ret forkvaklet, og ganske god. Men cool du kunne lide den.
Har taget hul på Lost og er indtil videre kommet til S01E18. So far er jeg fuldstændig hooked og er mægtigt underholdt, men har selvfølgelig hørt forskellige historier om at det falder en del i kvalitet jo længere man kommer. Men jeg holder modet oppe og glæder mig til at se mere. :)
Har taget hul på Lost og er indtil videre kommet til S01E18. So far er jeg fuldstændig hooked og er mægtigt underholdt, men har selvfølgelig hørt forskellige historier om at det falder en del i kvalitet jo længere man kommer. Men jeg holder modet oppe og glæder mig til at se mere. :)
Personligt synes jeg egentlig ikke, at det er så vanvittigt svingende igen. Jovidst, selvfølgelig er der enkelte afsnit hist og pist, der ikke lige er helt oppe og ringe, men alt i alt er jeg faktisk ret glad for hele serien (jeg var IKKE en af dem, der fulgte med i TV :) Så det hele på bluray her sidste (eller forrige?) år :) ).
Afslutningen deler selvfølgelig vandene (ikke nødvendigvis ligeligt ;) ), men sådan vil det vel nødvendigvis være med sådan en serie :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Har lagt to film til side, som skal ses i morgen - kan desværre kun nå to, for der er sådan noget så trivielt som jobsøgning, indkøb og kæreste, der også skal ordnes... ;)
#10511 Skeloboy 12 år siden
#10512 Giraffen 12 år siden
#10513 Batsy 12 år siden
#10514 Kruse 12 år siden
#10515 Collateral 12 år siden
#10516 Muldgraver 12 år siden
Jeg synes nu stadig den er ret forkvaklet, og ganske god. Men cool du kunne lide den.
#10517 Mikkel Abel 12 år siden
#10518 HonoDelLoce 12 år siden
Personligt synes jeg egentlig ikke, at det er så vanvittigt svingende igen. Jovidst, selvfølgelig er der enkelte afsnit hist og pist, der ikke lige er helt oppe og ringe, men alt i alt er jeg faktisk ret glad for hele serien (jeg var IKKE en af dem, der fulgte med i TV :) Så det hele på bluray her sidste (eller forrige?) år :) ).
Afslutningen deler selvfølgelig vandene (ikke nødvendigvis ligeligt ;) ), men sådan vil det vel nødvendigvis være med sådan en serie :)
#10519 Skeloboy 12 år siden
Santa Sangre
og
The Double Life of Veronique
#10520 Kruse 12 år siden