Gravatar

#10811 Kruse 11 år siden

Soderbergh's "Side Effects"
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10812 elwood 11 år siden

Har den nogle bivirkninger ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10813 knipsknips 11 år siden

Evil Dead - 2013
Gravatar

#10814 Kruse 11 år siden

"The Good, the bad, the Weird"
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10815 LittleMy 11 år siden

"Sex and Lucia" med Paz Vega, har lidt haft et spansk/italiensk maraton de sidste par dage. Gode film, men nøj, jeg savner engelsk nu!
Gravatar

#10816 Skeloboy 11 år siden

I dag bliver det til 3 film fra IMDB's top250:

Like Stars On Earth
Life of Pi
Untouchable
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#10817 Kisbye 11 år siden

Du må gerne lige skrive om Like Stars On Earth er så god, som den ser ud til på IMDb.
Har den lidt mistænkt for at være en middelmådig film som inderne har stemt kunstigt op. Lidt ligesom vi kender det fra mange tyrkiske film.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10818 Collateral 11 år siden

Kakushi-toride no san-akunin (The Hidden Fortress)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10819 amlb13 11 år siden

Når jeg kommer hjem fra arbejde skal jeg helt sikkert se den erotiske thriller Basic instinct.
Gravatar

#10820 Skeloboy 11 år siden

Kisbye (10817) skrev:
Du må gerne lige skrive om Like Stars On Earth er så god, som den ser ud til på IMDb.
Har den lidt mistænkt for at være en middelmådig film som inderne har stemt kunstigt op. Lidt ligesom vi kender det fra mange tyrkiske film.

Det er den ikke, 4/10 . Til gengæld kan man godt se den anden indiske film, 3 Idiots.

Men jeg tror nu ikke, at den er stemt kunstigt op. Aamir Khan, som er skuespiller og instruktør, er en af de mest populære filmpersonligheder i Indien, og filmen fik rigtig gode anmeldelser.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: