Gravatar

#2161 filmz-Is 14 år siden

Michael Manns "Thief" skal ses nu. :)
Gravatar

#2162 christianhg 14 år siden

Måske vil jeg give Year of the Dragon (Chinatown Bløder) endnu et forsøg i aften. Jeg gik død halvvejs sidst jeg ville se den.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#2163 Twister 14 år siden

For første gang skal jeg se Snatch. Min roommate mener det er en sand klassefilm, så jeg er spændt på at se hvad filmen har at byde på.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2164 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2163 Puha, det klassiske eksempel på stil over substans i mine øjne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2165 Bobby Singer 14 år siden

Lord Beef Jerky (2164) skrev:

Ha det præcis den fornemmelse jeg sidder med, når jeg ser mange af hans film. Dog kunne jeg egentlig meget godt lide Sherlock Holmes, nok fordi at jeg havde så lave forventninger, grundet mit kendskab til hans tidligere film.
Idjit
Gravatar

#2166 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2165 Den og Lock Stock & Two Smoking Barrels er de eneste af hans film, jeg har kunnet holde ud.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2167 MOVIE1000 14 år siden

#2166 også mine to favoritter :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2168 Twister 14 år siden

Lord Beef Jerky (2164) skrev:

Jeg synes nu den var ganske udemærket. Jo vist har den sine problemer med visse af karakterende og også selve manuskriptet men den er ellers en ganske ok action film. Jeg ender nok på 6/10. Men vil ikke afvise den kan stige til 7/10 efter et gensyn eller to.

Nu vil jeg se License to kill
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2169 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2168 Efter et gensyn eller to er det vel mere sandsynligt, at karakteren ender på 5/10 =)
Gravatar

#2170 MOVIE1000 14 år siden

#2169 men 3. gensyn ryger den op på 8-9/10 :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: