Gravatar

#101 Åkepool 14 år siden

#99 - Har desværre ikke fået set hverken den eller den sidste i trilogien, men da jeg købte "Oldboy" forleden, snakkede ekspedienten varmt om alle tre og sagde at den ene vist var udgået :( Kan ikke huske hvilken en af dem, men det er vist den sidste, som jeg ikke kan huske hvad hedder.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#102 MMB 14 år siden

Jeg har ligget syg i denne uge, så jeg har kedet mig gevaldigt.

Fik set Minority Report i går, og så er spørgsmålet bare, hvad jeg se i morgen. Så jeg lader filmz.dk bestemme. Har købt en del brugte DVD film af en bruger i mellem, så jeg har en del at vælge i mellem:

3 Days of Condor
Cape Fear
The Last Emperor
Infernal Affairs
Magnolia
Mean Streets
Road to Pedition

Eventuelt kan jeg køre alle Harry Potter filmene igennem for 10. gang. :)
Gravatar

#103 Lord Beef Jerky 14 år siden

#102 Jeg siger Magnolia.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#104 MMB 14 år siden

Magnolia er bare så fandens lang, så det kræver, at jeg tager mig sammen til at bruge over 3 timer på at se den.
Gravatar

#105 Lord Beef Jerky 14 år siden

#104 Men.. har du set den før?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#106 Skeloboy 14 år siden

Hvis det er 1962'er Cape Fear, så helt klart den...ellers Magnolia, for den er bare fantastisk...og ellers Infernal Affairs
Gravatar

#107 MMB 14 år siden

Nej, jeg har ikke set nogen af de nævnte film, bortset fra Harry Potter...

Det er Scorsese remaket.
Gravatar

#108 Skeloboy 14 år siden

#107 - den er også rigtig fed:), men Magnolia eller Infernal Affairs vil jeg sige
Gravatar

#109 filmz-jonasgr 14 år siden

8½ er fremragende. The Last Emperor synes jeg faktisk også er rigtig god, men den er jo også lang. Men det kommer nok lidt an på hvilket humør man er i, for det er ret forskellige film.

Og allesammen er mere eller mindre gode.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#110 dyg 14 år siden

Den originale Cape Fear ftw! Men jeg er helt enig med de andre: Magnolia! Brilliant film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: