Det var det...ikke...det var........Oh højre dommer, jeg sender mine fremtidige kommentarer til dig, så du kan godkende dem;)
Det kan sagtens værre at det bare er mig, der er nærtagende, eller jeg lagde mit indtryk af My-Little-Pony-Fan-2010 ind i hans indlæg, der gjorde at jeg havde svært ved at tolke hvad han ville med indlægget. Jeg vil ikke være dommer over hvad folk skriver, men nu har han allerede været ved at smadre andre tråde med useriøse indlæg, og det får mig til at reagere som jeg gør(og alle hans indlæg minder sjovt nok om en bruger, der er blevet slettet utallige gange herinde, fordi at han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt....).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#11047 Jo, det kan man da godt. Der er to måder at gøre det på, men det er vidst kun den ene der virker. Entet er det "instillinger" oppe i toppen og så "Dine relationer", eller det også er det "ret" og så "relationer".
Irreterende at de ikke fjerner det der ikke virker, men tror at programmørerne har forladt skuden for lang tid siden.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#11046 Det var altså bare en joke Kruse, ærligt, og jeg er enig med dig, totalt!
Jeg er med nu :)
Jeg havde dog noget mere jeg gerne ville af med, og brugte derfor lige dit indlæg som et afsæt, også selvom jeg havde lidt svært ved at tolke hvordan din joke skulle forstås.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#11041 M.L.P.F. 2010 11 år siden
#11042 Mikkel Abel 11 år siden
Ja absolut! ;)
#11043 Kruse 11 år siden
Men så prøv at tænk dig om en ekstra inden du poster et indlæg. Om det er passende at joke med.
#11044 Skeloboy 11 år siden
#11045 Fredag 11 år siden
#11046 Kruse 11 år siden
Det kan sagtens værre at det bare er mig, der er nærtagende, eller jeg lagde mit indtryk af My-Little-Pony-Fan-2010 ind i hans indlæg, der gjorde at jeg havde svært ved at tolke hvad han ville med indlægget. Jeg vil ikke være dommer over hvad folk skriver, men nu har han allerede været ved at smadre andre tråde med useriøse indlæg, og det får mig til at reagere som jeg gør(og alle hans indlæg minder sjovt nok om en bruger, der er blevet slettet utallige gange herinde, fordi at han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt....).
#11047 palooka 11 år siden
#11048 Fredag 11 år siden
#11049 Kisbye 11 år siden
Jo, det kan man da godt.
Der er to måder at gøre det på, men det er vidst kun den ene der virker.
Entet er det "instillinger" oppe i toppen og så "Dine relationer", eller det også er det "ret" og så "relationer".
Irreterende at de ikke fjerner det der ikke virker, men tror at programmørerne har forladt skuden for lang tid siden.
#11050 Kruse 11 år siden
Jeg er med nu :)
Jeg havde dog noget mere jeg gerne ville af med, og brugte derfor lige dit indlæg som et afsæt, også selvom jeg havde lidt svært ved at tolke hvordan din joke skulle forstås.