Gravatar

#2201 evermind 14 år siden

a@babo (2200) skrev:
Den er direkte grum i visse scener. Så var der også noget med visse bryster, som ekstrabonus :-)

Skråt op med genbrug af filmmusik, jeg vil se DC-versionen! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2202 filmz-Utyske 14 år siden

evermind (2201) skrev:

Så vidt jeg husker, har jeg vist foræret dig den, så det er vel bare at gå i gang. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2203 evermind 14 år siden

Yup, en dag, når jeg har 4-5 timer til overs, ryger den på! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2204 AP 14 år siden

har endelig modtaget mad men sæson 3, så jeg ved godt hvad jeg skal se på de næste par dage :b
Gravatar

#2205 MOVIE1000 14 år siden

The road på BD har glædet mig til at se den :) så der er fyldt op med chips, æblecider, toms chokolade barre, vingummi og måske lidt minestropesuppe.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2206 Bobby Singer 14 år siden

Salem's Lot (1979)
Idjit
Gravatar

#2207 evermind 14 år siden

Batman: Under the Red Hood
Gravatar

#2208 filmz-ab 14 år siden

evermind (2201) skrev:

good boobies :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2209 Steffan Rasmussen 14 år siden

Har været i Biffen og se Fantastic Mr. Fox. Endnu en skæv film af Wes Anderson.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2210 Twister 14 år siden

Før jeg går i seng vil jeg se Never talk to strangers. Det er rigtig lang tid siden jeg har set den så jeg vil lige se den igen før jeg giver den en endelig rating.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: