God film og instruktørens efter min mening klart svageste. Jeg smider nok "kun" 4/6 efter den. Men det viser noget om den høje standard PTA har.
Synes den var virkelig magisk. Er enig i at det er mandens "svageste", selvom jeg vil give den 5/6, men jeg er også fuldstændig forelsket i Andersons film. Men ja, hvis Punc-Drunk er hans svageste, så kan man vist roligt sige niveauet generelt er skyhøjt ved PTA.
Martyrs synes jeg holder, mens Haute Tension har nogle plothuller, der uanset hvordan jeg tænker filmen, irriterer mig. Den er dog indrømmet forbandet effektiv. Ils er simpel, men også yderst effektiv og voldsomt spændende. Den bruger sine enkle virkemidler kompetent. Det er dog ikke en der for mig har haft gensynsværdi. God fornøjelse og smid et par ord om dem:)
#11101 Mikkel Abel 11 år siden
#11102 Ispep 11 år siden
God film og instruktørens efter min mening klart svageste. Jeg smider nok "kun" 4/6 efter den. Men det viser noget om den høje standard PTA har.
#11103 Mikkel Abel 11 år siden
Synes den var virkelig magisk. Er enig i at det er mandens "svageste", selvom jeg vil give den 5/6, men jeg er også fuldstændig forelsket i Andersons film. Men ja, hvis Punc-Drunk er hans svageste, så kan man vist roligt sige niveauet generelt er skyhøjt ved PTA.
#11104 Lord Beef Jerky 11 år siden
#11105 Mikkel Abel 11 år siden
#11106 Slettet Bruger [3998488307] 11 år siden
For at kickstarte julen.
#11107 The-new-meister 11 år siden
#11108 Mikkel Abel 11 år siden
#11109 Fredag 11 år siden
#11110 Lord Beef Jerky 11 år siden