Gravatar

#11111 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Jeg er indlæg #11111 og kommer nok til at se filmen Min Nabo Totoro
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#11112 Kruse 11 år siden

"Hard Eight" (Sydney)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11113 Collateral 11 år siden

The Unbearable Lightness of Being
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11114 Batsy 11 år siden

Jack Reacher, på den Canadas Netflix
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#11115 Collateral 11 år siden

Collateral (11113) skrev:
The Unbearable Lightness of Being
Ikke alligevel. Den udgave jeg har på DVD er åbenbart ret voldsomt beskåret, så jeg gemmer den til jeg har den fulde knap 3 timer lange udgave.

I stedet ser jeg Rollins Le Frisson des Vampires (Shiver of the Vampire)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11116 Mikkel Abel 11 år siden

Hvor starter man hvis man gerne vil se noget Haneke? (har kun set "Funny Games U.S.")

Synes umiddelbart Caché (plottet minder mig om Lynchs "Lost Highway"?) og Benny's Video virker vildt interessante.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#11117 Kruse 11 år siden

Mikkel Abel (11116) skrev:
Hvor starter man hvis man gerne vil se noget Haneke? (har kun set "Funny Games U.S.")

Synes umiddelbart Caché (plottet minder mig om Lynchs "Lost Highway"?) og Benny's Video virker vildt interessante.

Begge bud er fornuftige steder at starte, og det vil jeg også mene at en film som "Das weiße Band" er.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11118 Slettet Bruger [2559402234] 11 år siden

#11116 - Der siebente Kontinent, hans første film. Den er rimelig ligetil, men giver samtidig en god fornemmelse af hvilken type instruktør han er.

Benny's Video er hans, for mit vedkommende, mest skræmmende film. Denne ville jeg ikke starte med :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#11119 palooka 11 år siden

Jeg startede ud med Benny's Video, og den kunne jeg decideret ikke lide, hvilket afskræmte mig en smule fra hans andre værker. Den er dog sidenhen vokset på mig.

Vil forslå Caché eller Das weiße Band.
Gravatar

#11120 Mikkel Abel 11 år siden

Dobbeltpost
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: