Har købt Battlestar Gallactica og ser miniserien nu. Synes ikke den er så spændende endnu. Tror den rigtige spænding kommer først i afsnit 1. Men gætter på at miniserien er vigtig, men føler vi bliver præsenteret for hele masse personer, som vi ikke får noget rigtigt at vi om. Den ligger på 9/10 stjerner indtil videre, altså miniserien. Så når de 180 minutter er slut, anmelder jeg den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
For hverken projektor eller fladskærm er koblet til noget som helst, så må nøjes med surf på nettet. Øv. Heldigvis ligger bind to af "Y: The Last Man" og lurer op på mig og hvisker "læs mig, rør ved mig". Ret intimt øjeblik mellem en dreng og hans tegneserie. Det bliver næsten ikke bedre.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1158 - hehe, tjo. Der kom VVS-folk og rensede min køkkenvask kl. 7.30, har hjemmearbejdsdag(men har nok kun til 3 timers arbejde). Så valget var enten at gå i seng eller se en film... :)
Hvis jeg arbejder lidt koncentreret, så vil jeg også nå:
Blood and Black Lace, som mine forventninger dog er lave til
#1151 filmz-Utyske 15 år siden
#1152 dyg 15 år siden
#1153 Skeloboy 15 år siden
Import/Export
#1154 Nicki52 15 år siden
#1155 Bony 15 år siden
For hverken projektor eller fladskærm er koblet til noget som helst, så må nøjes med surf på nettet. Øv. Heldigvis ligger bind to af "Y: The Last Man" og lurer op på mig og hvisker "læs mig, rør ved mig". Ret intimt øjeblik mellem en dreng og hans tegneserie. Det bliver næsten ikke bedre.
#1156 evermind 15 år siden
#1157 Skeloboy 15 år siden
#1158 Collateral 15 år siden
#1159 Skeloboy 15 år siden
Hvis jeg arbejder lidt koncentreret, så vil jeg også nå:
Blood and Black Lace, som mine forventninger dog er lave til
#1160 Collateral 15 år siden