Gravatar

#1151 filmz-Utyske 15 år siden

Star Trek - The Motion Picture på BD.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#1152 dyg 15 år siden

De nye højtalere skal indvies med The Pacific part 2, der vises på Canal+ HD nu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1153 Skeloboy 15 år siden

En film, jeg har glædet mig til:

Import/Export
Gravatar

#1154 Nicki52 15 år siden

Har købt Battlestar Gallactica og ser miniserien nu. Synes ikke den er så spændende endnu. Tror den rigtige spænding kommer først i afsnit 1. Men gætter på at miniserien er vigtig, men føler vi bliver præsenteret for hele masse personer, som vi ikke får noget rigtigt at vi om. Den ligger på 9/10 stjerner indtil videre, altså miniserien. Så når de 180 minutter er slut, anmelder jeg den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1155 Bony 15 år siden

Ingen! :-(

For hverken projektor eller fladskærm er koblet til noget som helst, så må nøjes med surf på nettet. Øv. Heldigvis ligger bind to af "Y: The Last Man" og lurer op på mig og hvisker "læs mig, rør ved mig". Ret intimt øjeblik mellem en dreng og hans tegneserie. Det bliver næsten ikke bedre.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1156 evermind 15 år siden

#1155 Jeg mener, det kaldes bibliofili ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1157 Skeloboy 15 år siden

Rosemary's Baby lige fra morgenstunden
Gravatar

#1158 Collateral 15 år siden

#1157: Særpræget måde at starte dagen på :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1159 Skeloboy 15 år siden

#1158 - hehe, tjo. Der kom VVS-folk og rensede min køkkenvask kl. 7.30, har hjemmearbejdsdag(men har nok kun til 3 timers arbejde). Så valget var enten at gå i seng eller se en film... :)

Hvis jeg arbejder lidt koncentreret, så vil jeg også nå:

Blood and Black Lace, som mine forventninger dog er lave til
Gravatar

#1160 Collateral 15 år siden

#1159: Jamen så er det jo ligefrem en fornuftig måde at starte dagen på. Og det er en ret fantastisk film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: