Hunger Et rigtig effektfuldt og modigt blik på IRA-fanger. Der er rigtig mange mere eller mindre geniale scener. 9/10
Maria full of Grace Et blik ind i fattige pigers stof-smugling. Temmelig barsk, men den bliver ikke helt så farlig, som den kunne. 7/10
Once were Warriors Socialrealistisk drama om fattige maorier på New Zealand. Rigtig barsk, og rigtig rå. 8/10
The Pianist Adrian Brody er genial. Filmen er helt suveræn, men du skal rigtig meget være i humor til at se den. Næsten lige så god som Schindler's Liste. 9/10
Maria Full of Grace er den mest tilgængelige. Pianisten er den bedste, men også den mest krævende.
The Pianist er helt klart en af de 2. verdenskrigs film som sat størst pris på mig! Den er virkelig smuk. Dertil syntes jeg du skal se Atonement/Soning, hvis du ikke har set den! Begge to mester værker...
#1141 Skeloboy 15 år siden
Tror den står på film hele dagen
Planen er:
Always(som lige er på pause, fordi jeg skulle skide...)
Ondskab
Tal Til Hende
Winchester '73
#1142 MOVIE1000 15 år siden
Hulk (2 film)
og bagefter en 3 timers rejsen til jordens indre :)
#1143 wimmie 15 år siden
Af drama står den mellem:
Hunger
Maria full of Grace
Once were Warriors
The Pianist
- har ikke set nogen af dem
#1144 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#1145 NightHawk 15 år siden
#1146 Skeloboy 15 år siden
Hunger
Et rigtig effektfuldt og modigt blik på IRA-fanger. Der er rigtig mange mere eller mindre geniale scener. 9/10
Maria full of Grace
Et blik ind i fattige pigers stof-smugling. Temmelig barsk, men den bliver ikke helt så farlig, som den kunne. 7/10
Once were Warriors
Socialrealistisk drama om fattige maorier på New Zealand. Rigtig barsk, og rigtig rå. 8/10
The Pianist
Adrian Brody er genial. Filmen er helt suveræn, men du skal rigtig meget være i humor til at se den. Næsten lige så god som Schindler's Liste. 9/10
Maria Full of Grace er den mest tilgængelige. Pianisten er den bedste, men også den mest krævende.
#1147 elwood 15 år siden
hehe ja det en ren grinebider 8-)
Sry ku ikke la være.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1148 filmz-Martychris 15 år siden
The Pianist er helt klart en af de 2. verdenskrigs film som sat størst pris på mig! Den er virkelig smuk. Dertil syntes jeg du skal se Atonement/Soning, hvis du ikke har set den! Begge to mester værker...
#1149 wimmie 15 år siden
Atonement har jeg set - rigtig god og flot film :)
Det kunne godt lyde som om det bliver The Pianist med mindre jeg ændrer mening mht. genre.
Tak for inputs fra jer alle :D
#1150 Åkepool 15 år siden