Gravatar

#11631 Kruse 10 år siden

Batsy (11630) skrev:
Hvordan var den så? Har selv set den og var vild med den.

Ganske god :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11632 Batsy 10 år siden

Kruse (11631) skrev:
Ganske god :)

Hvis Zack snyder ruiner Justice Leauge på den store skærm, så har jeg altid den her og den animerede tv serie til gode!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#11633 Kisbye 10 år siden

Czesc Tereska AKA Hi, Tereska
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#11634 Kisbye 10 år siden

Sprízneni volbou AKA Elective Affinities
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#11635 Slettet Bruger [789424117] 10 år siden

"Machete Kills"
Gravatar

#11636 T. Nielsen 10 år siden

Top Of The Lake
Baby, it's cold outside
Gravatar

#11637 Ryder666 10 år siden

By The Sword: med Eric Roberts
Gravatar

#11638 Slettet Bruger [789424117] 10 år siden

Jeg er gået i gang med at se "Attack on Titan" på Netflix.

Historien er virkelig god, så god, at jeg bliver hængende igennem første sæson, eller hvad det nu viser sig at være.

Den er dog ikke helt uden problemer, først og fremmest er det oldschool animé, så en god procentdel er slet ikke animeret, men bare tegnet og man flytter kameraet over billedet, mens man lejlighedsvis har noget i siderne af billedet der blinker. Der er en virkelig stor portion ekstra-super-dramatiske replikker, der selvfølgelig råbes og alle tuder for et godt ord.

Den del kan jeg leve med, til en vis grænse og det største problem er, at serien skifter stil undervejs. Et afsnit kan godt bestå af tre markant forskellige tegnestile: den klassiske animé-stil, en stil der mest minder om Telltales stil i deres spil (blandet med animé/manga) og så 3D-animationer - det kan godt være noget forstyrrende, når man hopper blandt de tre stile indenfor få minutter.
Gravatar

#11639 T. Nielsen 10 år siden

Skal se videre på mini-serien Top Of The Lake, som er startet virkelig suverænt ud.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#11640 Riqon 10 år siden

bruno (11638) skrev:
en god procentdel er slet ikke animeret, men bare tegnet og man flytter kameraet over billedet, mens man lejlighedsvis har noget i siderne af billedet der blinker. Der er en virkelig stor portion ekstra-super-dramatiske replikker, der selvfølgelig råbes og alle tuder for et godt ord.

Det er dælme for længe siden jeg har set anime! Den beskrivelse gør mig jo nærmest nostalgisk :D
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: