Gravatar

#11641 Kisbye 10 år siden

Er hoppet med på Nordic/Benelux udfordringen inde på ICM board. Har alligevel set lidt fra Guldbagge de sidste par dage.
Sidder herhjemme og venter på håndværkere og det er gråvejr, så nu vil jeg se Brudeferden i Hardanger.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#11642 Kisbye 10 år siden

Det blev så til Glomdalsbruden (1926) isteden for. Meget simpel handling, men godt udført, men nogle teknisk interessante scener imellem.

Nu er det tid til en film fra faderen til Svensk film, Victor Sjöström. Nemelig Ingeborg Holm (1913).
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#11643 Kisbye 10 år siden

Så er det tid til Markens grøde (1921), der er en filmatisering af bogen af samme navn, af den berømte norske forfatter Knut Hamsun.
Gravatar

#11644 Mikkel Abel 10 år siden

bruno (11624) skrev:
Go' film!

Bestemt! Dejligt deprimerende.

Smider I Heart Huckabees på.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#11645 Kisbye 10 år siden

Efter at have set en filmatisering af en af Hamsun's bøger, så må det være passene at kaste sig over Hamsun (1996).
Biografien har Max von Sydow og Ghita Nørby i hovedrollerne.
Gravatar

#11646 Kruse 10 år siden

Thor: The Dark World
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11647 knipsknips 10 år siden

Goal II via Netflix.
Gravatar

#11648 Slettet Bruger [789424117] 10 år siden

Wolf Creek 2 på detdér Netflix.
Gravatar

#11649 Mikkel Abel 10 år siden

bruno (11648) skrev:
Wolf Creek 2

Så håber jeg på dine vegne at den er bedre end den første, som jeg så for et par dage siden. Gaaaaaaaaaaaab...
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#11650 Slettet Bruger [789424117] 10 år siden

Mikkel Abel (11649) skrev:
Så håber jeg på dine vegne at den er bedre end den første, som jeg så for et par dage siden. Gaaaaaaaaaaaab...

Jeg håber den er ligeså god, fordi jeg kunne virkelig godt lide den første.

Skriv ny kommentar: