Jeg håber den er ligeså god, fordi jeg kunne virkelig godt lide den første.
Præcis. Den første Wolf Creek er glimrende. Hvad synes du egentlig om 2'eren? Jeg har læst at den vist er lidt mere af en sort komedie end en decideret gyser/thriller, hvilket kunne være meget interessant. Da hellere det end bare at kopiere etteren fuldstændig.
Den er ikke ligeså god som den første, men stadig seværdig. Men jo, der er nok mere sort komedie over den, hvilket på sin vis får den til at føles lidt som en typisk efterfølger i en slasher-serie, hvor man på et eller andet tidspunkt når til at have lidt sjov og ballade med figuren, i stedet for at forsøge at gøre historien uhyggelig.
Der er bestemt stadig ubehagelige scener og enkelte "scares" hist og her, og historien drejer lidt uventet på et tidspunkt, så kan man lide den første, går man nok ikke helt galt i byen med toeren.
Wolf Creek fandt jeg også ret spændende. 2'eren tiltrak mig ikke, da jeg netop troede det blot ville være en gentagelse og endda en svag gentagelse. Men nu har flere af jer anbefalet den, så vil da tjekke den ud hvis jeg får chancen.
#11651 Giraffen 10 år siden
Præcis. Den første Wolf Creek er glimrende. Hvad synes du egentlig om 2'eren? Jeg har læst at den vist er lidt mere af en sort komedie end en decideret gyser/thriller, hvilket kunne være meget interessant. Da hellere det end bare at kopiere etteren fuldstændig.
#11652 Slettet Bruger [789424117] 10 år siden
Der er bestemt stadig ubehagelige scener og enkelte "scares" hist og her, og historien drejer lidt uventet på et tidspunkt, så kan man lide den første, går man nok ikke helt galt i byen med toeren.
#11653 Åkepool 10 år siden
Ganske enig.
#11654 Kisbye 10 år siden
#11655 T. Nielsen 10 år siden
#11656 Kisbye 10 år siden
Nu vil jeg se Iris (2011).
Det virker til at være den eneste film der er til at opstøve fra den finske selvstyrende øgruppe Åland.
#11657 Giraffen 10 år siden
Jeg elsker både Shaun of the Dead og Hot Fuzz, så jeg glæder mig da en smule. :)
#11658 Kisbye 10 år siden
#11659 Kisbye 10 år siden
#11660 Kisbye 10 år siden