Der er faktisk ret mange film uden Emma Watson, når man tænker over det.
Men så er der jo også mange med hende: Noah, My Week with Marilyn, This is the End, alle Harry Potter-filmene...! Om ikke jeg skuer en ny trend i filmverden.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Men så er der jo også mange med hende: Noah, My Week with Marilyn, This is the End, alle Harry Potter-filmene...! Om ikke jeg skuer en ny trend i filmverden.
Hvorfor fanden er hun ikke en superheltinde endnu! Pffff
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Hun passer fint til sin rolle i The Bling Ring, må dog indrømme, at jeg har svært ved at se hende som superheltinde.
Farv hendes hår rødt og kast en amerikansk accent efter hende, så kunne hun ganske sikkert være en habil Batgirl. Hun ville faktisk oss' sagtens kunne være en habil Harley Quinn.
Skal vi holde det britisk: Jenny Sparks fra The Authority, hvis hun bruger et par måneder i et træningscenter og bliver lidt mere buff.
arv hendes hår rødt og kast en amerikansk accent efter hende, så kunne hun ganske sikkert være en habil Batgirl. Hun ville faktisk oss' sagtens kunne være en habil Harley Quinn.
Er helt med på en Batgirl, dog vil jeg hellere se hende i roller som I noah hvor hun for noget at arbejde med. Synes hun gjorde det ret godt i Noah, selvom den trak lidt ned til sidst.
Lord Beef Jerky (11716) skrev:
Hun passer fint til sin rolle i The Bling Ring, må dog indrømme, at jeg har svært ved at se hende som superheltinde.
Hun var også ret god i Perks of being a wallflower, som også var en fantastisk film.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11711 Lord Beef Jerky 10 år siden
#11712 Kisbye 10 år siden
Plottet lyder som et ripoff af Stalker, men den ser interessant ud.
#11713 Mikkel Abel 10 år siden
#11714 Riqon 10 år siden
#11715 Batsy 10 år siden
Hvorfor fanden er hun ikke en superheltinde endnu! Pffff
#11716 Lord Beef Jerky 10 år siden
#11717 Slettet Bruger [789424117] 10 år siden
Farv hendes hår rødt og kast en amerikansk accent efter hende, så kunne hun ganske sikkert være en habil Batgirl. Hun ville faktisk oss' sagtens kunne være en habil Harley Quinn.
Skal vi holde det britisk: Jenny Sparks fra The Authority, hvis hun bruger et par måneder i et træningscenter og bliver lidt mere buff.
#11718 Batsy 10 år siden
Er helt med på en Batgirl, dog vil jeg hellere se hende i roller som I noah hvor hun for noget at arbejde med. Synes hun gjorde det ret godt i Noah, selvom den trak lidt ned til sidst.
Hun var også ret god i Perks of being a wallflower, som også var en fantastisk film.
#11719 T. Nielsen 10 år siden
#11720 Batsy 10 år siden
Tænker nærmest et remake af 60'er serien, tja hollywood kunne sagtens finde på det!