Jeg er har set første del af den sovjetiske Sci-fi film Konets vechnosti AKA The End of Eternity (1987) og vil nu gå igang med anden del. Det er en film om nogle udødelige mennesker der rejser rundt og retter i tiden for at formindske menneskelig lidelse. Det er en noget rodet affære og virker meget plastik 80ér, men den er dog ikke så dårlig at jeg ikke har tænkt mig ikke at se den færdig.
Forsøgte at se "Goodbye World" den anden dag, men måtte tage den af, da skuespillet var tåkrummende dårligt.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Nå, nu kan jeg da rigtigt dominere den her tråd, nu hvor de fleste skrider :)
Efter en lidt lunken omgang med Fukkatsu no hii, vil jeg kaste mig over endnu en dystopisk sag. Nemlig den græske Proini peripolos AKA Morning Patrol (1987) Nu håber jeg også snart jeg falder over noget seværdigt. Jeg har jo planlagt kun at se Sci-Fi den her måned. Problemet er bare at det er svært at finde gode Sci-Fi film, jeg ikke allerede har set, men på et eller andet tidspunkt må jeg vel ramme guldet.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Af frygt for at nedkalde Guds vrede ved at lade "Noah" stå og samle støv, så har jeg besluttet mig for endelig at proppe den i blu-ray-afspilleren. Jeg var ikke synderligt begejstret for den i biffen, men hadede den heller ikke. Måske jeg bliver omvendt anden gang...
'I don't want to achieve immortality through my work. I want to achieve it through not dying' - Woody Allen
Proini peripolos var lidt bedre, men stadig ikke voldsomt interessant. 6.5/10 måske.
Nu hopper jeg videre til The Good Old US Of A og ser endnu en dystopisk film. Nemlig The Satan Bug (1965) Igen noget med en farlig dræber virus der forsvinder fra et laboratorium.
Jeg har tømmermænd og har brug for noget letfordøjeligt. Det bliver til Upside Down (I) (2012) Bagefter overvejer jeg at holde et lille afbræk fra Sci-fi'en. Det er hårdt kun af se Sci Fi i en hel måned. Det bliver nok til Die Ratten (1955)
#11721 Ryder666 10 år siden
#11722 Kruse 10 år siden
#11723 Kisbye 10 år siden
Det er en noget rodet affære og virker meget plastik 80ér, men den er dog ikke så dårlig at jeg ikke har tænkt mig ikke at se den færdig.
Forsøgte at se "Goodbye World" den anden dag, men måtte tage den af, da skuespillet var tåkrummende dårligt.
#11724 Kisbye 10 år siden
#11725 Kisbye 10 år siden
Efter en lidt lunken omgang med Fukkatsu no hii, vil jeg kaste mig over endnu en dystopisk sag. Nemlig den græske Proini peripolos AKA Morning Patrol (1987)
Nu håber jeg også snart jeg falder over noget seværdigt. Jeg har jo planlagt kun at se Sci-Fi den her måned. Problemet er bare at det er svært at finde gode Sci-Fi film, jeg ikke allerede har set, men på et eller andet tidspunkt må jeg vel ramme guldet.
#11726 Andreas Ebbesen Jensen 10 år siden
#11727 Kisbye 10 år siden
Nu hopper jeg videre til The Good Old US Of A og ser endnu en dystopisk film. Nemlig The Satan Bug (1965)
Igen noget med en farlig dræber virus der forsvinder fra et laboratorium.
#11728 Kisbye 10 år siden
Bagefter overvejer jeg at holde et lille afbræk fra Sci-fi'en. Det er hårdt kun af se Sci Fi i en hel måned. Det bliver nok til Die Ratten (1955)
#11729 Kisbye 10 år siden
Så er Back in The USSR med Akvanavty AKA The Aquanauts (1979)
#11730 Morten Vejlgaard Just 10 år siden