Gravatar

#11801 Kisbye 9 år siden

Baara (1978)
Den første film der blev produceret i Mali.
Souleymane Cissé havde studeret marxisme i Moskva og var den første afrikanske instruktør til at kritisere arbejdernes forhold i byerne.
Ser interessant ud, så den glæder jeg mig til.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#11802 Kisbye 9 år siden

The Many Adventures of Winnie the Pooh (1977)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#11803 Kisbye 9 år siden

Ningen no jôken (1959)
Gravatar

#11804 Kisbye 9 år siden

Le dernier métro (1980)
Gravatar

#11805 Kisbye 9 år siden

Rue cases nègres (1983)
Gravatar

#11806 Kisbye 9 år siden

Heritage Africa (1989)
Gravatar

#11807 Kisbye 9 år siden

Buud Yam (1997)
Gravatar

#11808 Kisbye 9 år siden

Rosa Luxemburg (1986)
Gravatar

#11809 Kisbye 9 år siden

Scarface (1932)
Gravatar

#11810 Giraffen 9 år siden

Nu da "hvad modtog du" tråden er død og jeg ikke kan se meget mening i at oprette en ny, så poster jeg bare hvad jeg har modtaget og højst sandsynligt vil se, og gense, over de kommende par dage.

James Dean - Ultimate Collector's Edition (East of Eden, Rebel Without a Cause & Giant)
Har aldrig set en eneste James Dean film, så det må jeg hellere få rettet op på.

Ondskabens Øjne
Det er rigtig mange år siden jeg har set denne film, og jeg var tilmed lidt for ung til at se den oprindeligt, så den skræmte mig fra vid og sans og efterlod ikke et særligt positivt indtryk. Nu tænke jeg den skulle have en ordentlig chance.

Casablanca
Ja, der er vel ikke så meget at sige til den. Det er en klassiker og den trængte til en blu-ray opgradering.

Skriv ny kommentar: