#1352 Du skal bare se [url= Det bliver ikke bedre, hverken mht. cast, sceneri, technicolor billeder, ultimativ swashbuckling og overdådige sakser og normanner replikker. Og så havde hovedrolleindehaveren angiveligt Hollywoods største ... Og så er der verdens bedste birolle skuespiller Claude Rains og den altid herlige Basil Rathbone, mr. Sherlock Holmes himself og uovertruffen fægter, ligesom Errol Flynn. For ikke at tale om et af de bedste soundtracks af Korngold, passende til filmens svulstige og lystige stil.
Hvis Ebert havde set den (altså filmen!), så ville han forstå, hvorfor man bliver nødt til at opdyrke nyt land.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Monty Python og den hellige gral (nu glemte jeg de skøre riddere): Underworld trilogi (jeg har haft mange fordomme, men til den pris (150) og en af mine venner har længe snakket om hvor gode de var) G. I. joe: rise of the cobra (har kun hørt dårligt om den, men her den anden dag så jeg en trailer for den og den så ret actionfyldt ud, så det glæder jeg mig til at se)
men lige nu skal jeg se NARNIA: PRINS CASPIAN
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg forventer at se Avatar i aften for første gang. Jeg har (underligt nok) ikke de store forventninger, hvilket jeg forventer faktisk er en fordel. Ved godt at det er på stuebasis, så jeg ikke får bio/3D oplevelsen, men det er jeg ret ligeglad med.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
hva skal vi se hmm, Skal vi smække batman begins på, og derefter the dark knight, eller skal vi se superman returns?? vi skal udnytte 42 tommeren i det tid jeg har den i :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#1351 Lord Beef Jerky 15 år siden
#1352 Batsy 15 år siden
#1353 filmz-Bruce 15 år siden
Hvis Ebert havde set den (altså filmen!), så ville han forstå, hvorfor man bliver nødt til at opdyrke nyt land.
#1354 Batsy 15 år siden
#1355 MOVIE1000 15 år siden
Monty Python og den hellige gral (nu glemte jeg de skøre riddere):
Underworld trilogi (jeg har haft mange fordomme, men til den pris (150) og en af mine venner har længe snakket om hvor gode de var)
G. I. joe: rise of the cobra (har kun hørt dårligt om den, men her den anden dag så jeg en trailer for den og den så ret actionfyldt ud, så det glæder jeg mig til at se)
men lige nu skal jeg se NARNIA: PRINS CASPIAN
#1356 davenport 15 år siden
Ved godt at det er på stuebasis, så jeg ikke får bio/3D oplevelsen, men det er jeg ret ligeglad med.
#1357 Skeloboy 15 år siden
#1358 Batsy 15 år siden
#1359 rockysds 15 år siden
#1360 Batsy 15 år siden