Jeg sad igår og så gamle Billy Wilder film på VHS, men uanset kvaliteten på udgivelsen kunne det ikke ødelægge filmene som stadig er seværdige i dag :)
Syntes sgu der er lidt for godt vejr at sidden indenfor, men har selvfølgelig også været udenfor spillet live rollespil med en masse unger fra børnehaven! Måske man bare skulle se en masse venner afsnit og holde om kæresten!!!
Har fundet en boks - Literary Classics Collection - frem med gode gamle film, så den kommer til at stå på Billy Budd og Captain Horatio Hornblower de næste par timer :)
Skal se mig en Spencer Tracy-film eller en film noir...kan dog ikke helt bestemme mig...overvejer Judgment At Nuremberg, men den er lige lang nok...eller måske Sunset Blvd...
# 1426 ;) ... Holder lige en kort pause for at bestille noget mad, men Hold Fast hvor holder Billy Budd stadig også nu efter 4 gensyn, men folk med hang til søsyge bør nok tage en pille eller 2 :)
Peter Ustinov spiller fremragende og kommentarsporet med Terence Stamp og Steven Soderbergh, gør det bestemt ikke til en ringere oplevelse :)
#1421 Batsy 15 år siden
#1422 Takfornu 15 år siden
#1423 filmz-Martychris 15 år siden
#1424 MOVIE1000 15 år siden
Toy story 2
Mutant chronicles (på drhd)
nogle afsnit af The Sopranos
The punisher (på tv3)
måske Dodgeball
#1425 Takfornu 15 år siden
#1426 filmz-Bruce 15 år siden
#1427 Skeloboy 15 år siden
#1428 Takfornu 15 år siden
Peter Ustinov spiller fremragende og kommentarsporet med Terence Stamp og Steven Soderbergh, gør det bestemt ikke til en ringere oplevelse :)
#1429 Kruse 15 år siden
#1430 Nicki52 15 år siden