Gravatar

#1411 filmz-Bruce 15 år siden

Navarre3 (1410) skrev:
... tjaaa hva' ska' man se - tror jeg smider "Wages of Fear" på :)

Godt valg :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1412 Twister 15 år siden

Jeg har brug for en pause fra Cronenberg kavalkaden og se noget mere "light-hearted" og knapt så klamt og mørkt. Så idag står den på Thank you for Smoking
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1413 Skeloboy 15 år siden

ligger hjemme med lidt sygdom...derfor skal jeg se Critters 1-4... :)
Gravatar

#1414 elwood 15 år siden

Aron Eckhardt i topform!

Han er så åleglat i den film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1415 Takfornu 15 år siden

# 1411 Ja, det var et herligt gensyn og jeg tog The Third Man med i programmet for aftenens film :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1416 Skeloboy 15 år siden

Skal se Stella Dallas igen.
Gravatar

#1417 Twister 15 år siden

elwood (1414) skrev:

Aron Eckhardt i topform!

Han er så åleglat i den film 8-)

Jeg synes også hans præstation var aldeles glimrende :) helt ok film. Reitmann er en af fremtidens helt store filminstruktører (inden for mainstream branchen ihvertfald)!

Lidt senere i aften skal jeg se Mean Streets (Scorsese) eller Scanners (Cronenberg). Har ikke helt besluttet mig endnu.... :S
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1418 Skeloboy 15 år siden

#1417 - jeg stemmer for Scanners...du skal jo ikke komme for langt væk fra Cronenberg...:)
Gravatar

#1419 Twister 15 år siden

Skeloboy (1418) skrev:
#1417 - jeg stemmer for Scanners...du skal jo ikke komme for langt væk fra Cronenberg...:)

Du har en pointe ;) men mandens film er så forstyrrede og ulækre (I Scanners har jeg tilmed hørt om en "exploding head" scene)! Dont get me wrong. Jeg synes helt bestemt Cronenberg laver gode film! Men det kan godt være lidt belastende at se flere aftener i træk ;) Men nu så jeg selvfølgelig Thank you for Smoking igår som afbræk så det kunne være jeg skulle se Scanners idag... :)
Gravatar

#1420 filmz-jonasgr 15 år siden

Mean Streets er i hvert fald en fremragende film. En af de film der ikke bliver nævnt så ofte, når der bliver snakket om Scorsese.
Jeg har desværre ikke set så meget af Cronenberg. Jeg har set The Fly, men det var da jeg var barn og den satte en skræk i mig. Den har en af de scener som man bare kan huske fra da man var barn.

Nå ja jeg har da forresten også set A History of Violen, Eastern Promises, og eXistenZ. Så jeg har da alligevel set lidt af ham.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: