Ja, det er den jeg mener. Har sat den på men har ikke startet den endnu - kom til at sidde og kigge Facebook-billeder i stedet ;) Jeg synes den lyder interessant og Sophie Okonedo er en rigtig god skuespillerinde - men håber bare ikke den er for TV-filmsagtig.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1448 :( nu kan jeg ikke lege Sherlock Holmes mere hmm vil tage mit scream kostume på og skræmme folk ude på gaden i stedet :), men de bliver først bange når jeg tager masken af :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Skal i gang med afsnit 10 af ""24 Timer" - sæson 8 og det har indtil videre været ok.
Plotmæssigt set er det bussines as usual, men Kiefer Sutherland formår stadig at være seværdig som den nærmest udødelige Jack Bauer og resten af castet har faktisk fungeret rigtig godt. Mykelti Williamson som CTU chef, Katey Sackhoff og især Freddie Prinze Jr. gør det glimrende som den fremtrædende del af det nye CTU i New York, hvor handlingen denne gang finder sted.
Jurgen Prochnow er i øvrigt også herlig grum som russisk mafiaboss og hans duel med Jack Bauer har helt klart, ud over gensynet med Renee Walker fra sæson 7, været et af de første 9 afsnits højdepunkter.
I aften skal jeg så ha' genset den film, som bliver nr. 75 på min top 200 liste.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#1441 wimmie 15 år siden
Ja, det er den jeg mener. Har sat den på men har ikke startet den endnu - kom til at sidde og kigge Facebook-billeder i stedet ;)
Jeg synes den lyder interessant og Sophie Okonedo er en rigtig god skuespillerinde - men håber bare ikke den er for TV-filmsagtig.
#1442 filmz-Bruce 15 år siden
#1443 Collateral 15 år siden
#1444 MOVIE1000 15 år siden
#1445 Åkepool 15 år siden
Han har vist en hjemmebiograf med lærred og projektor, men det er der da mange der har. bare ikke mig :(
#1446 MOVIE1000 15 år siden
#1447 filmz-Bruce 15 år siden
#1448 Kruse 15 år siden
#1449 MOVIE1000 15 år siden
#1450 NightHawk 15 år siden
Plotmæssigt set er det bussines as usual, men Kiefer Sutherland formår stadig at være seværdig som den nærmest udødelige Jack Bauer og resten af castet har faktisk fungeret rigtig godt. Mykelti Williamson som CTU chef, Katey Sackhoff og især Freddie Prinze Jr. gør det glimrende som den fremtrædende del af det nye CTU i New York, hvor handlingen denne gang finder sted.
Jurgen Prochnow er i øvrigt også herlig grum som russisk mafiaboss og hans duel med Jack Bauer har helt klart, ud over gensynet med Renee Walker fra sæson 7, været et af de første 9 afsnits højdepunkter.
I aften skal jeg så ha' genset den film, som bliver nr. 75 på min top 200 liste.