Gravatar

#1451 MOVIE1000 15 år siden

#1450 jeg har længe haft lyst til at starte på at se den serie, men nu har du skræmt mig lidt væk fra den, da jeg det som en omgang gentagelser, men nu har jeg jo heller aldrig set serien, men ville gerne, ligesom med X-files dog har jeg set et par afsnit af den serie, men jeg tror 24 timer er lidt ligesom X-files
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1452 NightHawk 15 år siden

# 1451 -

De to serier minder heldigvis slet ikke om hinanden. "X-Files" er i en helt anden stil og genre og med en variation i både handlingen og karakterudvikling, som "24 Timer" ikke kommer i nærheden af.

"24 Timer" er som action-serie klart en af de bedste på markedet, men den lider også gevaldigt under sit eget koncept som da den serien havde premiere var nyskabende, men idag er gået hen og blevet ufattelig ensformigt. Kvaliteten fra sæson til sæson svinger også kraftigt. De tre første sæsoner var rigtig gode. Ligeså sæson 5 og 7. Til gengæld er sæson 4 og 6 virkelig dårlige og sæson 8 ligger indtil videre et sted midt imellem.

Du kan få sæson 1 til 100 kr de fleste steder, så du kan jo prøve at tjekke den ud og se om det er noget for dig. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1453 Batsy 15 år siden

skal se harry potter and the gobelt of fire (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1454 filmz-Bruce 15 år siden

En god ven er på vej over med Stones in Exile dokumentaren, åbenbart optaget fra et Jimmy Fallon show. Fantastisk! Glæder mig til at få set!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1455 filmz-Bruce 15 år siden

Showet var kun 48 minutter langt, så det må være en neddroslet version af den kommende dokumentar på 150 minutter. Var dog komplet opslugt hele vejen.
Gravatar

#1456 filmz-Bruce 15 år siden

Argh! Nu må jeg ned i kælderen og få set en film. Sidste mulighed inden det er lillepige dag i morgen.

Optioner!!!

Valhalla Rising, Stagecoach eller The Last Metro
Gravatar

#1457 Twister 15 år siden

Færdig med eksamen! Så nu skal der slackes.

Punisher: War Zone
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1458 Twister 15 år siden

Twister (1457) skrev:
Færdig med eksamen! Så nu skal der slackes.

Punisher: War Zone

Ja, så fik jeg så set den færdig. Dem var godt nok skrallet. Egentlig ganske vellavet film, set ud fra et rent filmteknisk perspektiv, men manuskriptet og skuespillet er virkelig noget makværk.

Nu forstsætter jeg så med The Punisher (2004) med Thomas Jane i hovedrollen.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1459 enfilmnørd 15 år siden

Lige så snart min opgave er færdig (yes, dette er en overspringshandling), skal der soves, men så står den også på en soli mænde film

Pirates 1-3 skal ses
og så Die hard 1-4. Det må ikke tage mere end 3 dage det er målet. For så skal jeg igang med at læse op:(
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#1460 evermind 15 år siden

Gensyn med Pandorum - denne gang sammen med en ven. Og et par bajere.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: