Ja, for helvede. De nørder er virkelige geniale hvordan de straffer de populære. Jeg giver den stjerner efter hvor sjov og hvor originale de er i detaljerne. Skuespillet er fint nok og de er virkelig inde i karakterene. Skal ihvertfald toeren. Men ser lige etteren færdig og så giver jeg den stjerner. Man kan sige det er fortidens american pie, dog ikke så sjofel, men man ser da nogen bryster.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#1551 weebs 15 år siden
#1552 evermind 15 år siden
Jeg har indstillet mig på en slapper med min Enter the Dragon-BD.
Når det har været en lortedag, kan man altid falde tilbage på at se nogle idioter få røvfuld i HD. :D
#1553 Batsy 15 år siden
Filmz burde anmelde de film nok en af det mest overaskende animations film jeg har set! et klart bud at købe til ens dreng!
#1554 Nicki52 15 år siden
#1555 AP 15 år siden
#1556 Nicki52 15 år siden
#1557 Skeloboy 15 år siden
#1558 wimmie 15 år siden
#1559 Nicki52 15 år siden
Ja, for helvede. De nørder er virkelige geniale hvordan de straffer de populære. Jeg giver den stjerner efter hvor sjov og hvor originale de er i detaljerne. Skuespillet er fint nok og de er virkelig inde i karakterene. Skal ihvertfald toeren. Men ser lige etteren færdig og så giver jeg den stjerner. Man kan sige det er fortidens american pie, dog ikke så sjofel, men man ser da nogen bryster.
#1560 Skeloboy 15 år siden