Gravatar

#1561 Nicki52 15 år siden

Fireren skulle være værre. Etteren gav jeg fem stjerner. De springer treeren, så ser jeg firen 01:40. Jeg skal se hvor Betty og Lewis bliver gift.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1562 MOVIE1000 15 år siden

Indiana Jones and the last crusade
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1563 Twister 15 år siden

Mulan
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1564 Twister 15 år siden

Blue Velvet

Jeg har aldrig set et værk af Lynch som tiltaler min personlige stil , men jeg lærer det åbenbart aldrig for jeg bliver ved med at købe mandens film fordi jeg lige synes de skal have en chance.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1565 MMB 15 år siden

Prøv eventuelt The Straight Story, der er en anderledes og mere ligetil Lynch film.
Gravatar

#1566 Skeloboy 15 år siden

#1564 - eller prøv Elefantmanden
Gravatar

#1567 Nicki52 15 år siden

Jeg havde vundet to billetter her på filmz og jeg har kun en uge og en dag til at bruge dem fordi de var så længe undervejs. Fordi min ven ikke kunne denne uge, så sagde jeg vi bare ser den på mandag. Så når jeg lige vil bytte billetterne i dag til rigtige billetter, så er "Brooklyn's Finest" udgået og det er den fra samtlige biografer at billetten virker i. Så lige nu læser jeg faktisk jeg havde den til den 15. juli til at se den. Yes, så skal jeg bare finde en biograf der viser filmen og de bliver svært. Hvis I finder en 100 km væk fra Odense eller tættere, så skriv det her.
Gravatar

#1568 MOVIE1000 15 år siden

#1567 hvorfor ser du ik bare på kino?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1569 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nicki52 (1567) skrev:
Hvis I finder en 100 km væk fra Odense eller tættere, så skriv det her.

Ifølge kino.dk går den i Aalborg og København.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1570 Nicki52 15 år siden

Tror jeg dropper det. Jeg vil ikke betale 538 kroner eller 704 kroner for at se en film gratis. Det er da vanvittig dyrt med dsb. Medmindre at jeg kender en som skal til København og jeg kender ingen pt.., så kunne jeg køre med i deres bil.

Skriv ny kommentar: