Gravatar

#151 filmz-Narniabæver 14 år siden

Fik set lige set "Ice Age 3".

God film, dårlig DVD uden kommentarer.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#152 evermind 14 år siden

Så blev jeg færdig med mit første gennemsyn af Dawn of the Dead i HD, og det var jo ikke så tosset. :)

Til gengæld lærer jeg åbenbart aldrig, at jeg skal holde mig fra peanuts (og nøjes med brains!), så maven skaber sig. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#153 Ericmase 14 år siden

Narniabæver (151) skrev:
Fik set lige set "Ice Age 3".

God film, dårlig DVD uden kommentarer.

Enig. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#154 Nicki52 14 år siden

Skal til at se en film som hedder Max med Sidse Babett Knudsen. Glæder mig til at se om den er god.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#155 Nicki52 14 år siden

Nicki52 (154) skrev:
Skal til at se en film som hedder Max med Sidse Babett Knudsen. Glæder mig til at se om den er god.

Har set den nu. Min anmeldelse...
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#156 dyg 14 år siden

Jeg sidder og ser Operation Valkyrie (der ikke siger mig det store), hvorefter jeg regner med at se Paranoid Park.

Længe leve Canal+ og Canal+ Select!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#157 Takfornu 14 år siden

Gør klar til lidt serier med et par afsnit af Sons of Anarchy og Mad Men mens jeg vil nyde lidt hjemmebag som fruen hjemme i US of A har sendt mig :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#158 Batsy 14 år siden

set Jarhead den er god men rimelig for meget drama i den 3/6 Musikken, humoren, skuespillet
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#159 filmz-Utyske 14 år siden

The Rock, jeg opdagede lige at den er på TV og fik lyst til at se den, så BD-udgaven røg på i stedet og jeg satser ikke på at naboerne bliver glade.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#160 MMB 14 år siden

Har lige set Blade Runner (the final cut) for første gang nogensinde. Og ehm, den var da god, men jeg havde nu forventet mere. :)

Skriv ny kommentar: