Gravatar

#161 filmz-Utyske 14 år siden

Kætter!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#162 Lord Beef Jerky 14 år siden

Tænk sig at forvente mere af en film, som på alle leder og kanter er genial.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#163 MMB 14 år siden

Det skal dog siges, at den helt sikkert skal have et gensyn, da den er yderst interessant. :)
Gravatar

#164 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det var bedre!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#165 filmz-Utyske 14 år siden

Well, det skal siges at det er en film der vokser på en, så et gensyn er klart et must.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#166 Lord Beef Jerky 14 år siden

Enig med Utyske, den vokser stadig på mig efter hvert gensyn.
Gravatar

#167 Nicki52 14 år siden

Så vil jeg ikke sige min mening om den =)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#168 Lord Beef Jerky 14 år siden

#167 Jeg har efterhånden fundet ud af, at du synes det præcist modsatte om alle film end mig, så det kommer ikke som et chok. Bare af ren nysgerrighed - kunne du li' "Rich Kids"?
Gravatar

#169 neran 14 år siden

Er i øjeblikket igang med ekstramaterialet til Return of the King for Gud ved hvor mange gange, and it's still amazing
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#170 Nicki52 14 år siden

Ja det kunne jeg, men ikke sådan seks stjerner. 3½ stjerne.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: