#1610 hehe jeg synes den er næsten alt andet end spooky, det er ret sjovt at se hvordan de tror deres nabolag er. #1609 undrer mig lidt, hvorfor du ikke bare slog mig ned, da du sparkede mig, og tog min crazy frog pude ;P, jeg kunne alligevel ikke se en skid, pga af lyset og mine briller lå på bordet. Det undrer mig også da vi var på vej i seng at jeg åbner en 7up, også siger i alle 3 i kor"Skal du have øl nu!!"
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1610 hehe jeg synes den er næsten alt andet end spooky, det er ret sjovt at se hvordan de tror deres nabolag er.
Altså man bliver altså ikke direkte skræmt. Jeg synes den virker uhyggelig med de naboer der er flyttet ind, men det er sjovt at se tankegangen på deres naboer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Wakakakakaakakak, hva skal jeg til at se (-:, Hmmm, nå vælger tysk lektier nok vigtigst, som mor siger " Skole først, Pligter næst, Så det sjove"
Min menning: " venner ,Mad, film, Xbox, derefter skole" Men jeg er klar over at jeg skal sparke mig selv i røven og lave det tysk for til i morgen, dog har jeg sommer ferie på fredag! Whuhuhu,
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Ha ha jeg bliver liderlig når jeg drikker :D klasse!
Jeg ville ønske jeg havde ferie, så jeg kunne skrive:
"Jeg skal til at tage hul på 4 nye BDer, der kom i dag. Jeg er alene hjemme, så jeg kan spille så højt jeg vil, og jeg har lige været i Tyskland og hente øl, vin og White Russianingretienser."
Men det lyder desværre:
Skal snart i seng da jeg skal op 5.30 og i toget til Fredericia. Der er i sandhed ingen Gud!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1611 MOVIE1000 15 år siden
#1609 undrer mig lidt, hvorfor du ikke bare slog mig ned, da du sparkede mig, og tog min crazy frog pude ;P, jeg kunne alligevel ikke se en skid, pga af lyset og mine briller lå på bordet. Det undrer mig også da vi var på vej i seng at jeg åbner en 7up, også siger i alle 3 i kor"Skal du have øl nu!!"
#1612 Nicki52 15 år siden
Altså man bliver altså ikke direkte skræmt. Jeg synes den virker uhyggelig med de naboer der er flyttet ind, men det er sjovt at se tankegangen på deres naboer.
#1613 jessup 15 år siden
#1614 Batsy 15 år siden
Min menning: " venner ,Mad, film, Xbox, derefter skole" Men jeg er klar over at jeg skal sparke mig selv i røven og lave det tysk for til i morgen, dog har jeg sommer ferie på fredag! Whuhuhu,
#1615 wimmie 15 år siden
#1616 Åkepool 15 år siden
Stakkels dig ;)
#1617 davenport 15 år siden
Jeg ville ønske jeg havde ferie, så jeg kunne skrive:
"Jeg skal til at tage hul på 4 nye BDer, der kom i dag. Jeg er alene hjemme, så jeg kan spille så højt jeg vil, og jeg har lige været i Tyskland og hente øl, vin og White Russianingretienser."
Men det lyder desværre:
Skal snart i seng da jeg skal op 5.30 og i toget til Fredericia. Der er i sandhed ingen Gud!
#1618 Batsy 15 år siden
#1619 Highland Park 15 år siden
#1620 Yoda 15 år siden