Gravatar

#1601 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg skal til at se "Batman Begins" og satser på at snuppe "The Dark Knight" bagefter. Det er vist første gang jeg ser dem back to back.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#1602 Batsy 15 år siden

1601# Nyd dem (-:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1603 MOVIE1000 15 år siden

Jeg vil se The Hurt Lucker også bagefter en anden film
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1604 evermind 15 år siden

#1603 Du spilder ikke tiden - bare direkte hjem og smide en skive i afspilleren! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1605 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg vil lukke op for 3-4 afsnit af The Wire sæson 2 i aften.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1606 MOVIE1000 15 år siden

#1604 argh jeg er jo herinde lige nu ikke ;), men jeg tvivler jeg kan holde mig vågen til dem :( og jeg tvivler at jeg kan sove pga af nogle lade os kalde det for "blå mærker som jeg fik i nat" ;)
Men som sagt så vil jeg gå igang med The hurt lucker og derefter slå mig selv ihjel ved at se Pearl Harbour på BD.
Gravatar

#1607 evermind 15 år siden

MOVIE1000 (1606) skrev:
og jeg tvivler at jeg kan sove pga af nogle lade os kalde det for "blå mærker som jeg fik i nat" ;)

Yeah, sorry ... bli'r liderlig, når jeg drikker. :$
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1608 MOVIE1000 15 år siden

#1607 nååh det var derfor du hentede puden :D

Jeg havde helt glemt at se hvad der kom i tv iaften og der skal jeg se Fringe og Nabokrigen med Tom Hanks, så der bliver ingen langsom smertefuld tortur som jeg har hørt så meget om for mig iaften
Gravatar

#1609 evermind 15 år siden

MOVIE1000 (1608) skrev:
#1607 nååh det var derfor du hentede puden :D

Hehe, snappy! Hvad stiller man ellers op, når trangen til skræv melder sig, og I alle sammen bare sover?? :)
Gravatar

#1610 Nicki52 15 år siden

Ser "Nabokrigen" lige nu. Den er spooky.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: