Hmmm...overvejer hvad der skal smides på efter fodboldkampen...
Får helt lyst til at se Alien, hehe... men det er nu ikke så længe siden den blev set. Tænker lidt at jeg har lyst til at se noget nyt. Desværre har husbonden jo også noget at sige i denne sag :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har en bd til at ligge på sofabordet, og den kigger grusomt ondt på mig, så jeg bliver nok nødt til at se den efter kampen (dvs. gense den, da jeg har set filmen - Where The Wild Things Are - før).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Uh, den kunne jeg også godt bruge at se igen - fantastisk film. Har også næsten lige set den. Af en eller anden grund er den slags eventyrfilm; Where the Wild Things are, The Fall, Pan's Labyrinth film som jeg hurtigt får trang til at se igen (og igen) :)
Har du set Bridge To Terabithia? Skelo anbefalede mig den, og selvom jeg ikke finder den helt så god som WtWTa, så vil jeg også gerne give den mine varmeste anbefalinger. Og så er Zooey Deschannel jo ekstremt dejlig!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
præcis 00:00 starter jeg på Dracula en 2 disk special udgave, filmen er fra 1992, det er en del år siden jeg sidst har set den og jeg kan ikke huske meget af den, udover de scener der er blevet gjort grin med i simpsons
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det blev til "Master and Commander" - efterfuldt af "The Informant". Første film var mit valg - anden film mandens. "The Informant" har jeg endnu ikke set, men Matt Damon skulle jo være forrygende.
#1671 wimmie 15 år siden
Får helt lyst til at se Alien, hehe... men det er nu ikke så længe siden den blev set. Tænker lidt at jeg har lyst til at se noget nyt.
Desværre har husbonden jo også noget at sige i denne sag :p
#1672 dyg 15 år siden
#1673 wimmie 15 år siden
Af en eller anden grund er den slags eventyrfilm; Where the Wild Things are, The Fall, Pan's Labyrinth film som jeg hurtigt får trang til at se igen (og igen) :)
#1674 dyg 15 år siden
#1675 wimmie 15 år siden
Jep, også en rigtig sød film :)
#1676 Twister 15 år siden
#1677 MOVIE1000 15 år siden
#1678 wimmie 15 år siden
"The Informant" har jeg endnu ikke set, men Matt Damon skulle jo være forrygende.
#1679 elwood 15 år siden
Og så er jeg hel pjattet med måden musikken bruges i filmen på, ret sjovt lille geni streg, tænk A Clockwork Orange bare knap så grumt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1680 wimmie 15 år siden