Gravatar

#1691 Kruse 15 år siden

Jeg tror at jeg vil sætte mig til at se Waltz with Bashir :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1692 Skeloboy 15 år siden

#1691 - supernice !
Gravatar

#1693 Twister 15 år siden

Så skal jeg endelig se The Road af John Hillcoat!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1694 Twister 15 år siden

Twister (1575) skrev:
Twin Peaks, Lost Highway, Mulholland Dr. og Inland Empire. Alle glimrende film, men ikke noget der for alvor interesserer mig. Det hele virker lidt meningsløst på en eller anden måde, som om Lynch bare forsøger at forvirre publikum for at vise han kan og ikke fordi der er nogen decideret mening bag ved det. Ikke sikkert det virkelig er det han forsøger at nå frem til med sine film, men det er ikke desto mindre tit det jeg føler når jeg ser dem.

Jeg kan dog godt lide hans visuelle stil, men for mig mangler der noget på "story-telling" fronten.

Nu har jeg så set Lost Highway og Mulholland Dr. igen og jeg må indrømme jeg er blevet mere glad for filmene efter at have set dem en 2-3 gange. Specielt Lost Highway er jeg blevet helt vildt med. Det er lidt mærkeligt for jeg plejer ikke sådan ændre mening om film jeg allerede har set, rated og skrevet om, men Mulholland Dr. og især Lost Highway må så være undtagelserne.

Nu skal jeg se The Elephant Man.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1695 Kruse 15 år siden

Jeg tror ikke at jeg gider at se fodbold i aften, så jeg vælger formentlig en film istedet for. Men jeg kan ikke beslutte mig for hvilken film jeg skal se. Det bliver formentlig en af disse film som jeg vælger, men jeg vil gerne høre folks forslag til hvilken en jeg skal vælge.

Dirty Harry
Audition
The Man Who Shot Liberty Valance
Scarface (1932)
Cashback
The Night of the Hunter

Nogen forslag?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1696 elwood 15 år siden

DH
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1697 dyg 15 år siden

Uh uh uh, pick me, pick me! Uden tvivl Night of the Hunter!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1698 filmz-Bruce 15 år siden

#1695 Jeg er en sucker for The Man Who Shot Liberty Valance. En af de bedste westerns overhovedet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1699 rockysds 15 år siden

Jeg er med nayze. Med forbehold for at jeg ikke har set Audition, er det i hvert fald den bedste af dem.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1700 Highland Park 15 år siden

Hvis jeg havde den, ville jeg se "The Night of the Hunter". Mest fordi jeg endnu ikke har set den.

Men jeg synes, at du skal se "Audition". :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: