Gravatar

#1711 MOVIE1000 15 år siden

#1709 Det er en ret ringe film hvis du spørger mig, den er blandet af rigtige dukomentar klip også har de genindspilt de rigtige dukomentar klip om til rigtig film og de bliver for det meste spillet samtidig, men hvis man er til sci/fi især rumvæsner og ufoer så er den kun et kig værd, men 50 kr synes jeg selv var for meget, da jeg også købte den på BD til 50. Men dog stadig et kig værd.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1712 Kruse 15 år siden

Jeg vil sætte mig til at se min første Takashi Miike film, "Audition" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1713 wimmie 15 år siden

Krummede du tæer da det kom til den famøse tortur-scene? :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1714 Kruse 15 år siden

#1713: Haha, ja det gjorde jeg faktisk bogstavelig talt flere gange under den scene :)

Jeg har tit brugt udtrykket "krummet tæer" over scener i flere film, men det er sjældent at jeg, som i dette tilfælde, rent faktisk også gør det ;)
Gravatar

#1715 wimmie 15 år siden

Ja, ofte bruger man det vel om pinligheder men i dette tilfælde gør man det næsten til ens tæer går i krampe. Det er den værste (på den fede måde) scene af den slags jeg nogensinde har set. Hostel; gå hjem og vug - torturscener er efter min mening langt værre når det ikke indeholder en masse blod og splat men en kobination af psykisk tortur og fysisk smerte trukket i langdrag ;)
*gys*

Hele stemning i filmen er virkelig fed og creepy - især
manden i sækken der pludselig bevæger sig
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1716 Kruse 15 år siden

#1715: Helt og aldeles enig!.....Jeg tror ikke engang at jeg kan tilføje noget, da du har ramt helt plet i din vurdering :)
Gravatar

#1717 Herrguth 15 år siden

Nu har jeg ikke set Audition, men til gengæld har jeg set det afsnit/den film Takashi Miike har instrueret til "Masters of Horror"-serien. Afsnittet/filmen hedder "Imprint" og den indeholder også en virkelig grufuld tortur-scene. Jeg måtte flere gange kigge væk, det var slet ikke til at holde ud. Det er den eneste Miike film jeg har set. Er tortur-scener noget tilbagevendende i alle hans film?
Gravatar

#1718 Twister 15 år siden

Skal se Fanboys efterfulgt af Ace Ventura: Pet Detective!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1719 Batsy 15 år siden

Så skal jeg se Blade The daywalker lige om lidt, kan jeg glæde mig?( den første)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1720 MOVIE1000 15 år siden

Har lige set Harry Potter og de vises sten på BD, det var klart de ekstra penge værd.
Senere iaften skal jeg Se Walter og Trofast: Liv og Brød, 2 af mine yndlings animations karakter, som jeg har ventet på i en del tid, lånt fra bibliotek :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: