I aften står den på en biograf-tur, hvor der skal ses Knight and Day... Heldigvis er det fribilletter, og der er inkluderet øl/nachos i billetten, ellers var jeg nok blevet hjemme.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
igår aftes så jeg Det regner med frikadeller, jeg blev virkelig overrsaket nok den sjovest animations/tegnefilm film jeg har set siden Kejseren nye flip. Jeg elsker fantasien i den, og den er blevet brugt på alle måder, helt klart en af de bedste animations/tegnefilm jeg har set. Idag står den på Avatar, og det sidste afsnit af Stargate Atlantis sæson 5 og måske The informant.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Skal være alene hjemme i aften og planlægger at se en række film jeg ikke har set før. Jeg starter ud med thrilleren "The Quiet" - kan ikke finde ud af om jeg tror det er en "sædvanlig" teenage-thriller - but here goes :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
I aften står den på en helt speciel BD-combo. Først skal jeg gense Eisensteins "Panserkrydseren Potemkin" og bagefter står den på klassisk Carpenter med "The Fog".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1741 Yoda 15 år siden
#1742 dyg 15 år siden
#1743 Batsy 15 år siden
#1744 filmz-Bruce 15 år siden
#1745 Yoda 15 år siden
#1746 Batsy 15 år siden
#1747 MOVIE1000 15 år siden
Idag står den på Avatar, og det sidste afsnit af Stargate Atlantis sæson 5 og måske The informant.
#1748 wimmie 15 år siden
Jeg starter ud med thrilleren "The Quiet" - kan ikke finde ud af om jeg tror det er en "sædvanlig" teenage-thriller - but here goes :)
#1749 Yoda 15 år siden
#1750 Bobby Singer 15 år siden