Gravatar

#1741 Yoda 15 år siden

I den gode smags navn står den på en solid Arnold-quadrologi i aften på BD: Raw Deal, Red Heat, Red Sonja og Total Recall.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#1742 dyg 15 år siden

I aften står den på en biograf-tur, hvor der skal ses Knight and Day... Heldigvis er det fribilletter, og der er inkluderet øl/nachos i billetten, ellers var jeg nok blevet hjemme.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1743 Batsy 15 år siden

Ser tristan and isolde den har fået 7.0 på imdb
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1744 filmz-Bruce 15 år siden

#1743 God film!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1745 Yoda 15 år siden

Det bliver - efter at have læst The Insiders fremragende anmeldelse - til endnu et gensyn med "Collateral".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#1746 Batsy 15 år siden

1744# Meget enig med dig, en af de få gode romatiske dram film (-:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1747 MOVIE1000 15 år siden

igår aftes så jeg Det regner med frikadeller, jeg blev virkelig overrsaket nok den sjovest animations/tegnefilm film jeg har set siden Kejseren nye flip. Jeg elsker fantasien i den, og den er blevet brugt på alle måder, helt klart en af de bedste animations/tegnefilm jeg har set.
Idag står den på Avatar, og det sidste afsnit af Stargate Atlantis sæson 5 og måske The informant.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1748 wimmie 15 år siden

Skal være alene hjemme i aften og planlægger at se en række film jeg ikke har set før.
Jeg starter ud med thrilleren "The Quiet" - kan ikke finde ud af om jeg tror det er en "sædvanlig" teenage-thriller - but here goes :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1749 Yoda 15 år siden

I aften står den på en helt speciel BD-combo. Først skal jeg gense Eisensteins "Panserkrydseren Potemkin" og bagefter står den på klassisk Carpenter med "The Fog".
Gravatar

#1750 Bobby Singer 15 år siden

Tror jeg smækker "Blade Runner: The Final Cut" på i aften. Fremragende film!
Idjit

Skriv ny kommentar: