Gravatar

#1751 wimmie 15 år siden

Mommie Dearest - en film der i den grad skilte vandende da den kom ud (nok lige så meget bogen) :)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1752 MOVIE1000 15 år siden

#1749 i jeg synes The fog skuffede meget, for det første brød jeg mig ikke om filmen, synes den er for langtrukket og for det andet synes jeg heller ikke billderne er så gode
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1753 Lord Beef Jerky 15 år siden

#1752 A hva'? Den er da klassisk Carpenter, og især billedsiden er da netop stemningsfuld. Eller mener du remaket?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1754 wimmie 15 år siden

Tror jeg vil smække "2001 Maniacs" på - ved ikke helt hvad jeg skal tro om den....men Robert Englund og Peter Stormare? Arh den skal da vist ses :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1755 elwood 15 år siden

Pakker til imorgen og ser lidt Star Trek, hehe vidste ikke at Dwight Schultz (Murdock fra The A-Team) havde en rolle deri, ret sjov og se ham lidt mere afdæmpet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1756 weebs 15 år siden

#1755 Så vidt jeg husker er han da totalt manisk i Star Trek...? I TNG bliver han blandt andet afhængig af at udleve sine fantasier på holodeck.
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#1757 elwood 15 år siden

Lige det afsnit jeg så var han ikke så manisk, okay dervar en rumracer der vidst lige omprogrammerede ham, så han blev den rene Einstein Genious.

Men set i forhold til hans rolle i The A-Team var han ret normal for mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1758 Twister 15 år siden

The_Krip_Keeper (1750) skrev:
Tror jeg smækker "Blade Runner: The Final Cut" på i aften. Fremragende film!

godt valg. den tror jeg også jeg vil have set her i weekenden.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1759 Yoda 15 år siden

Carpenters originale "The Fog" fra 1980 er da i den grad stemningsfuld. Tænker du evt. på Rupert Wainwrights 2005-remake?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#1760 MOVIE1000 15 år siden

nej det er den originale jeg mener :) har aldrig set geninspilningen.
jeg synes bare The fog er kedelig, den interesserer mig overhovedet ikke.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: