Men så vil jeg igen anbefale dig at se den gamle tv-serie. Den virker noget billig, men den er i mine øjne langt bedre og også langt mere tro mod bøgerne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg kunne nu meget godt lide filmen, men uden tvivl når den slet ikke bogen til sokkeholderne; bogen er noget af det mest geniale jeg har læst - den humor er svær at matche.
Jeg har aldrig set den gamle tv-serie, men jeg så gerne filmen strukket ud til en tv-serie med (nogenlunde) de samme skuespillere, så man kunne få meget mere fra bogen med - bogen er jo kæmpelang og umulig at skrue ned til én film :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Vil nu starte på serien Mad Men, har egentlig haft den liggende ret længe, men har ikke helt været i humør til en serie. Med Bruce's ekstreme begejstring i tankerne har jeg nu svært ved at forestille mig, at den vil skuffe :-)
#1895 - Jeg påtænker mig også, at sende Bruce en regning her en af dagene, for alle de filmkøb han har fået mig ud i her de sidste par år. Netop på grund af denne 'ekstreme begejstring'. :-D
Text corrected: Needed air!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1891 dyg 14 år siden
Men så vil jeg igen anbefale dig at se den gamle tv-serie. Den virker noget billig, men den er i mine øjne langt bedre og også langt mere tro mod bøgerne.
#1892 wimmie 14 år siden
Jeg har aldrig set den gamle tv-serie, men jeg så gerne filmen strukket ud til en tv-serie med (nogenlunde) de samme skuespillere, så man kunne få meget mere fra bogen med - bogen er jo kæmpelang og umulig at skrue ned til én film :)
#1893 Kruse 14 år siden
#1894 MOVIE1000 14 år siden
#1895 AP 14 år siden
#1896 Bony 14 år siden
Text corrected: Needed air!#1897 filmz-Bruce 14 år siden
#1898 MoH 14 år siden
#1899 Skeloboy 14 år siden
Derefter en hygge-Hepburn
#1900 Kruse 14 år siden