Gravatar

#371 Skeloboy 14 år siden

Altså, ret skal være ret, jeg har ikke set POTC 3...har set 1'eren, den kunne jeg ikke lide, har set lidt af 2'eren, den kunne jeg heller ikke lide...så går bare stærkt ud fra, at jeg heller ikke kan lide POTC 3:)
Gravatar

#372 MOVIE1000 14 år siden

Jeg ville vælge Kunsten at græde i kor
Oceans twelve enig med #370
POTC 3 ikke den bedste i POTC trilogien, og heller ikke en jeg ville se en Søndag aften
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#373 wimmie 14 år siden

Overvejer at smide "Papillon" på, da jeg aldrig har fået den set...er den anbefalelsesværdig?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#374 Skeloboy 14 år siden

#373 - et stykke tid siden, jeg har set den, men det vil jeg helt sikkert mene den er. Steve McQueen og Dustin Hoffman er fandeme gode.
Gravatar

#375 BN 14 år siden

wimmie (373) skrev:
Overvejer at smide "Papillon" på, da jeg aldrig har fået den set...er den anbefalelsesværdig?

Absolut ja. Det er nok den af Steve McQueen's film hvor han vist størst skuespilmæssig bredde - her er han ikke bare cool guy (med tendens til samme ansigtsudtryk) hele tiden. Han og Dustin Hoffman spiller helt fantastisk.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#376 wimmie 14 år siden

Ok, tak - det bliver den så :)
Gravatar

#377 MMB 14 år siden

Kom lige i tanke om den australske film Rabbit-Proof Fence, og nu har jeg sådan lyst til at se den. Ærgerligt, at man ikke har den på DVD, jeg husker den som 5/6.
Gravatar

#378 Åkepool 14 år siden

#373 - Oh yeah :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#379 wimmie 14 år siden

Ja, den var rigtig god. Synes jeg så den i Stereo Studio til 25 kr (eller også var det 3 for 100)
Gravatar

#380 jessup 14 år siden

Skal se Gycklarnas afton af Bergman i aften - har haft den en del år på VHS og nu er det på tide.
This is just until June

Skriv ny kommentar: